Hallo allemaal ,ik zal me even voorstellen: mijn naam is leander benjamins ,ben 35 jaar en ik woon in hippolytushoef op het mooie wieringen

Dit is voor mij mijn allereerste amerikaanse wagen! en weet echt niet hoe het zal bevallen....maar iets zegt me dat dat wel goed komt!

ik heb de wagen gekocht met behulp van usa-car-import-amsterdam en tot nu toe bevalt de service mij prima...het duurt alleen een beetje erg lang ,aangezien ik de truck in nov besteld heb....pfff. Maar 2 wkn geleden was het pret, ik mocht de truck bewonderen,hij was aangekomen in rotterdam,topdag!!.....totdat bij het uitladen uit de container( waar ik bijstond) er een balk afbrak en knal!,bovenop mijn splinternieuwe wagen aaaaaahhhhh!!!!!K..zooi!. balen dus! nu duurt het nog 3 wkn voordat ik de truck kan ophalen( repareren /spuiten en op kenteken zetten) wachten duurt enorm lang! maar goed..de wagen is een plaatje ! Een dikke dodge ram Q-cab 1500 5,7 hemi uit 2006..nieuw leder in laten zetten( was met stof bij de veiling) en een tounneau-cover in kleur laten spuiten in de states( die nu weer moet) grr

gelukkig was alles goed verzekerd!...ik zal proberen er wat plaatjes bij te zetten,als ik hem in mijn bezit heb zal ik wat nieuwe schieten,want via elwin heb ik al een magna-flow in huis

en een stel nieuwe side-bars liggen ook al in de schuur....word vervolgd...groeten en hopelijk eens tot op een meeting.....( ps elwin bedankt voor je hulp en advies en natuurlijk het verzorgen van die knal-pijp !

)
leander