Het is nu do jun 26, 2025 11:34

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 11:23 
Pro Trucker

:!:[/quote]

@ Sjeng, zou je wel willen he :D :D
Maar misschien moet ik je toch wel een beetje gelijk geven, IK WIL WEL maar de MEDE SPONSORS NIET!
Zoals Peer al aangeeft is het best een kostbare meeting en kom je totaal rond de 3500-4000,00 eurries uit en ik geloof niet dat ik dit als investeringskosten kan wegboeken.
Dus dit is wel te regelen met medewerking van een aantal sponsors en aangezien die juist niet in de rij staan houdt het denk ik al gauw op.[/quote]

Beetje gelijk???????? gewoon helemaal gelijk ( krijg je gewoon nie voor mekaar)

En inversteringskosten van WAT :roll: :roll: , mij is geleerd , je zal eerst iets moeten verdienen , voordat je het kan afschrijven, :wink: , ik denk wel als je iets Z.G zakelijks gaat organiseren , dan is er denk ik de Fun vanaf, da gaat of da gaat nie, en dit is denk ik een Forum voor de meesten met een bepaalde Passie voor Trucks, en zitten niet te wachten om een paar honderd te betalen voor een of andere film te kijke, voor da geld lig ik een film te kijke met een paar wijve in een bubbelbadje :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en da schrijf ik dan niet weg als inversterings kosten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 11:28 
Super Trucker

bennyke schreef:
:!:

Maar misschien moet ik je toch wel een beetje gelijk geven, IK WIL WEL maar de MEDE SPONSORS NIET!
Zoals Peer al aangeeft is het best een kostbare meeting en kom je totaal rond de 3500-4000,00 eurries uit en ik geloof niet dat ik dit als investeringskosten kan wegboeken.
Dus dit is wel te regelen met medewerking van een aantal sponsors en aangezien die juist niet in de rij staan houdt het denk ik al gauw op.[/quote]

En inversteringskosten van WAT :roll: :roll: , mij is geleerd , je zal eerst iets moeten verdienen , voordat je het kan afschrijven, :wink: , ik denk wel als je iets Z.G zakelijks gaat organiseren , dan is er denk ik de Fun vanaf, da gaat of da gaat nie, en dit is denk ik een Forum voor de meesten met een bepaalde Passie voor Trucks, en zitten niet te wachten om een paar honderd te betalen voor een of andere film te kijke, voor da geld lig ik een film te kijke met een paar wijve in een bubbelbadje :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en da schrijf ik dan niet weg als inversterings kosten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Zo duidelijk ouwe :mrgreen:

Moniek laat varen klaar jammer man(eh dame) :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 11:39 
Super Trucker

bennyke schreef:
:!:

En inversteringskosten van WAT :roll: :roll: , mij is geleerd , je zal eerst iets moeten verdienen , voordat je het kan afschrijven, :wink: , ik denk wel als je iets Z.G zakelijks gaat organiseren , dan is er denk ik de Fun vanaf, da gaat of da gaat nie, en dit is denk ik een Forum voor de meesten met een bepaalde Passie voor Trucks, en zitten niet te wachten om een paar honderd te betalen voor een of andere film te kijke, voor da geld lig ik een film te kijke met een paar wijve in een bubbelbadje :wink: :wink: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en da schrijf ik dan niet weg als inversterings kosten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Dat zal dan wel de mooiste actie film zijn :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 13:31 
Truck forum Junky

ge belt me wel benny als het zo ver is wanne , als er gewerkt moet worden ben ik er ook :D en moet ik men zwembroek mee brengen of hoeft da nie persee :wink: :D

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jul 03, 2011 13:39 
Trucker

RammieGirl schreef:
:shock: :shock: :shock: denk je dat ik achtelijk ben of zo

Denk niet dat je er ver vanaf zit :D :P

Dodge Ram 1500 Hemi sport 5,7L VERKOCHT

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]