Het is nu zo jul 27, 2025 13:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Afgekeurd
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 16:53 
Heavy Trucker

ja klopt ik zag hem vanmorgen nog en dacht dat ie enkel achteraan die 20 ers op liggen had.
Vanvoor had ie in ieder geval een andere velg steken ...........jammer anders kon je die ff lenen.

Afbeelding

dodge DAYTONA GoManGo 2005

Een cowboy met zijn handen omhoog staat meestal niet te juichen

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 19:30 
Trucker

DeVoN schreef:
vandaag naar de keuring geweest, afgekeurd omdat ik de originele 20 duimers van de daytona heb opliggen en op het inschrijvingspapier 275/60/r17 staat. Nu heb ik 15 dagen om dat administratief op de dienst homologatie in orde te laten maken en ze werken daar al supersnel. Heeft er toevallig iemand vier van die velgen met keurbare banden liggen die ik een dag zou mogen lenen/huren? Op 15 dagen zijn die papieren nooit in orde.

Ik had net hetzelfde voor gisteren! op mijn inschrijving papier stond hij met SRT velgen 22''
en nu stonden er ook opnieuw orginele op.
Dus hebben we even gebeld naar het keuringsstation en dat bleek niet te mogen. Dus normaal
zou ik afgekeurd worden.
MAAR er is blijkbaar een verandering aan de gang dat het niet meer zou hoeven, dus hebben ze me vandaag toch
doorgelaten met deze velgen.

Neem eens contact met C&E usa cars, hij heeft dit voor mij geregeld vandaag. hij kan je vast
wel wat meer uitleg geven. Ik ben nog zeer nieuw in de RAM gebeuren :p

grtz

ruiten getint, spacers gezet, voorgrill/bumpers zwart gespoten, hood scoop gezet

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 0:35 
Trucker

@elmatso, ga dinsdag bellen naar de garage dat de homologatie gedaan heeft, berthels in diest. Heeft de ram toen op 3 weken gehomologeerd gekregen dus moet dit nu toch ook op heel korte tijd kunnen regelen, en een garage waar je niet klant bent, of niets gekocht hebt gaat je niet zomaar helpen. Buiten cdc in hechtel-eksel, zeer behulpzame mensen daar. Maar ze konden ook niets doen omdat de homologatiedossier bij berthels is. Ze hebben tenminste geprobeerd.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 22:05 
Trucker

DeVoN schreef:
@elmatso, ga dinsdag bellen naar de garage dat de homologatie gedaan heeft, berthels in diest. Heeft de ram toen op 3 weken gehomologeerd gekregen dus moet dit nu toch ook op heel korte tijd kunnen regelen, en een garage waar je niet klant bent, of niets gekocht hebt gaat je niet zomaar helpen. Buiten cdc in hechtel-eksel, zeer behulpzame mensen daar. Maar ze konden ook niets doen omdat de homologatiedossier bij berthels is. Ze hebben tenminste geprobeerd.

Ik ben ook gewoon gaan aankloppen bij C&E usa cars, hij kende me ook nog niet maar heeft me toch
goed geholpen. CDC cars in hechtel ben ik ook al geweest om informatie te vragen etc... toen ik nog
geen truck had gekocht. Zijn inderdaad echt vriendelijke mensen!

grtz

ruiten getint, spacers gezet, voorgrill/bumpers zwart gespoten, hood scoop gezet

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]