ram schreef:
ramboy ben jij dan niet tevreden over speedshop???????????????????????
Niet echt nee.
1- redelijk duur in aankoop en wagen word echt verkocht in de staat dat het zich bevind
je zou dus verwachten dat je aan hun prijs een wagen hebt zonder blutsen of verfschade niets daarvan ,deze schade word dan enkel hersteld met meerprijs
2- ze beloven een groot onderhoud bij aflevering maar volgens mijn ondervinding zal er enkel verse motorolie opzitten
3-Verschillende malen moeten terugkeren voor dezelfde herstelling wegens verkeerde bestelling van stukken.
4- Ik ben de wagen 2 maand kwijtgeweest wegens vervangen van de beide koppen deze waren nl gescheurd ,achteraf had ik hoog olieverbruik volgens de garage waar
ik nu momenteel nog ga was de oorzaak een lek in de inlet manifold deze gaf mij een prijs op van 500€,
maar speedshop wou na aandringen de herstelling doen met deels garantie achteraf prijs 570€
5- Onverzorgde herstellingen zelfs teveel olie op motor na klein onderhoud.
Het eerste dat mijn huidige garagist gedaan heeft is alle darmen kabels etc goed gelegd zoals het hoort.
Momenteel heb ik één probleem ,als mijn dodge aan vervanging toe is waar moet ik gaan mijn garagist verkoopt nl geen wagens.
Misschien bij handiri maar dan open ik waarschijnlijk nog een topic.