Precies zoals de titel het aangeeft. Ik ben zo verschrikkelijk boos. Vorige week donderdag de offertebevestiging getekend voor de Harley Davidson. Wij waren superblij! Wij wisten niet beter dat hij zo snel mogelijk richting ons garagemannetje zou gaan, pdc voorop, gastank eronder en 2 weken laten over de weg klepperen. Er is zelfs op zondagavond nog contact geweest. Daar deed hij heel vaag over waar hij vandaan kwam.

Vonden we al vreemd, maar we kennen hem al ruim 6 jaar, dus vertrouwden hem. Maandag om 13.00 heb ik hem aan de telefoon...moet hij nog uit Canada komen!!! Was veel beter voor ons, scheelde in prijs en ik had een kilometer teller ipv miles.

We waren compleet overrompeld. Ik kon wel janken (ja, sorry, ben nu eenmaal een vrouw...)!!!!
Vanochtend is er tussen hem en mijn man nog contact geweest. Hij ontkende dat wij hebben gezegd dat het een auto uit Nederland moest zijn, tot aan überhaubt het feit dat er nooit gesproken is dat het geen importauto mocht zijn. Wij hebben de offerte getekend en hij bepaalde waar dat hij vandaan zou komen. Hij loopt gewoonweg over alles te liegen. Wij hebben een offerte getekend op basis van een prijs van een auto in Nederland en met de gedachte dat wij met 2 weken rond zouden rijden.
Ik heb geen idee wanneer de auto in Canada op transport komt, hij geeft geen datum door. Dat zouden we nog te horen krijgen, maar hij is er heel vaag over.
Ik loop hier nu al 2 dagen rond, totaal gedesillusioneerd. Ik had me zo verheugd op mijn Ford. En dan iemand waarbij wij al voor meer als 2 ton aan auto's hebben gekocht belazerd ons op zo'n manier.
De enige wetenschap die ik nu heb is dat er in canada een Ford HD ergens staat die op enig moment met een ferry (niet eens in een container) vanuit ergens in Canada naar Bremerhaven vaart. De auto daar een Duits kenteken krijgt en verder weet ik niet.
De wijze les die wij geleerd hebben. Ookal vertrouw je iemand, ken je hem al jaren, altijd ALLES op schrift zetten.
Ik moest het even kwijt...

Ford F-150 Harley Davidson '11