Het is nu ma jun 23, 2025 19:58

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: vandaal gefilmd
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 19:41 
Trucker

Wonder o wonder de flikken hebben na ze al 14 dagen wisten wie het was me gebeld dat ze hem hadden en hij me in stukken ging terugbetalen want hij niet voldoende geld het dutske. :evil: :twisted: En ze moesten ook zo snel mogelijk een rapport hebben wat het gaat kosten.Allee het moet vooruit gaan,negertje loop hup hup. :evil: :twisted: Die denken daar zeker dat den deze een debiel is :oops: heb alles aan de verzekering gegeven en die rat kan aan hun betalen en dan zal het direct veel minder zijn dan in stukjes godverdomme.
Komen cameras in de dodge dan heb ik kans als er nog iets gebeurd ik tenminste weet wie me dat gelapt heeft.

www denbiechtstoel.be

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 10:37 
Heavy Trucker

Nou, dat is dan mooi, zit er tenminste wat schot in de zaak. Het volgende had ik je al eerder willen vragen; laat eens wat foto's zien van de schade die hij heeft aangericht, zijn we ook wel benieuwd naar.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 8:21 
Heavy Trucker

willem-2 schreef:
Nou, dat is dan mooi, zit er tenminste wat schot in de zaak. Het volgende had ik je al eerder willen vragen; laat eens wat foto's zien van de schade die hij heeft aangericht, zijn we ook wel benieuwd naar.

Nog even onder de aandacht brengen. :roll: :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 11:01 
Trucker

Kom morgen naar eindhoven. Word pas volgende week hersteld dus kunnen jullie de schade zien. De kosten voor zijn momenteel 2300 euro, komt nog de expertisie van de expert bij ed.
Dus die rat word met de dag gelukkiger. Ondertussen weet al gans de gemeente van dat voorval en hij zal daar wel op aangeproken worden als hij in een cafe opduikt.
Wens hem veel plezier toe.

www denbiechtstoel.be

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 14:00 
Pro Trucker

Hoi André,

Heb even op je site gekeken, maar heb jij nou een kroeg, hotel of parenclub?

Of begrijp ik het niet goed ? :D

Vroeg me af of die vandaal z'n vrouw misschien een leuk feestje bij jou heeft gehad, alleen was hijzelf niet uitgenodigd en heeft hij er nu weet van, en ben jij nu de zondbok :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 14:38 
Trucker

He Ricky

in feite is het hier een soort prive club,er moet gebeld worden alvorens je binnenkan, er zijn dames aanwezig waar men mee kan drinken en dergelijke doen. En verder is er ook motel verhuur.
Dus denk dat U juist gedacht hebt :D

Die vandaal zijn vrouw is er reeds jaren vandoor, was beter geweest dat het gegaan was als U zegt dan kon ik het nog begrijpen. Weet nog altijd niet waarom hij het gedaan heeft. Weet die pipo het zelf denkt je. Had beter dat geld dat hij nu moet betalen hier komen opfeesten. Was voor ieder leuker geweest.

www denbiechtstoel.be

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 14:58 
Trucker

Toepasselijke plaatsnaam :shock:
Aarsschot :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 21:27 
Trucker

Staat 1 s teveel tussen Hubert.Waar is den tijd naartoe dat wij iedere zaterdagnacht de Biechtstoel binnenstapte.Neenee toen was de Biechstoel niet zoals het nu is maar na ons bezoek aan de verschillende dancings in Rillaar(jaja dat onnozel dorpje met toen een 10000tal inwoners was indertijd bekent zelfs tot over de landsgrenzen als uitgaansdorp)gingen we het daar wa rustiger aandoen en we bestelde gewoon iedere week het volgende biertje dat op de kaart stond en ik kan zeggen dat ze er erg veeeeeeeeeeeeel soorten bier hadden in die tijd,mijn favoriet was ne Kwak.Tegen dat het een kot in de nacht was dan trokken we naar de overkant van de straat en gingen wij dancing Viertap opzoeken.Daar gingen we dan onze ogen de kost geven 8) omdat die dancing enorm in trek was bij de homo's het was 1 van de weinige plaatsen toendertijd in Belgie waar die manne hun goesting mochten doen.Gaan pissen was daar een attractie op zijn eigen.Ach ik dwaal te ver af,trouwens ik heb zelf 10jaar in Rillaar gewoont en ben in Aarschot geboren.Andre is zal je morgen wel zien in Eindhoven.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 83 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]