Ik heb de titel aan gepast, wat Alex2 zegt klopt ook inderdaad. De levertijd is inderdaad veel langer geworden. Wij voelen ons wel opgelicht, maar dat is de misleiding dat het niet zo is gelopen als (mondeling) was afgesproken. Ik probeer nu maar de humor ervan in te zien. Ik heb net via de track and trace kunnen zien dat de auto aan boord staat en 10 september (lange leve orkaan Irene) aankomt in Bremerhaven. Ik hoop en hou al mijn vingers en tenen gekruist dat ik met mijn truck erbij kan zijn op de 25ste.
De humor haal ik op het moment ook uit dezelfde getekende offerte waarmee hij ons alsnog verplichtte de auto af te nemen. Hij heeft zichzelf vastgelegd om de originele fabrieksgarantie te leveren zoals Ford hem zou leveren in de USA.
Dus nog even geen ramen ingooien

!!!
Wij hebben in dit alles de fout gemaakt dat we niet alles op papier hebben gezet. Wij zaten toch ook met een Jeep die we in wilden ruilen en daar kregen we toch nog een leuke prijs voor terug. En och, als het garagemannetje zijn werk niet goed doet heb ik nog altijd een hele grote auto met brede bandjes die ik over zijn neus kan schuiven. Want als hij het zelf niet kan is hij verplicht het goed te doen en alles wat hij sloopt moet hij contractueel vergoeden als hij het zelf niet kan maken
Maar hoe dan ook...

mijn totomobielleke is onderweg

come to mommie!!!!

Ford F-150 Harley Davidson '11