Ton van der Sluijs schreef:
hoi Peer
Ik vraag met ook wel es af of dat wheelies maken, hard optrekken nou wel zo goed is voor een automaat. Als je ziet hoe compact alles is, daartegen weggezet de pk's, is het een wonder dat het nog heel blijft. Ik schakel mijn O/D onder de 50 mijl altijd uit, omdat de O/D nét achter de omvormer zit en het motortoerental in zijn mik krijgt,,,, ook het koppel. Ik moet zeggen dat het zonder O/D vlotter optrekt met een smeuiigere motor. Amerikanen zijn lui.... op de Amerikaanse fora zegt men de O/D alleen uit te zetten met een aanhanger.... Ik hebsoms 600kg achterin de bak... 90km/uur zonder O/D, anders is het bakmoord.
met mijn vorige truck reed ik ook altijd met de OD er af ,als ik niet op de snelweg zat teminsten

laat de motor maar wat meer toeren maken , krijgt de bak ook beteren koeling want de pomp gaat harder rond

maar de jongeren trucks hebben lock-up in de 2 hoogsten versnellingen dus als je niks trekt is dit niet meer nodig , en vanaf de fabriek zijn de meesten ook uitgerust met een extra groten olie koeler

ik zal ook geen burnout maken met mijn truck ,wat een ander doet moet ie zelf weten ton , ik kijk er wel naar

en het zal de bak ook zeker geen goed doen
Caster schreef:
Mag ik vragen hoeveel die kwijt was voor die rebuild. Kga morgen eens bellen naar die bedrijven maar dan weet ik al min of meer waar ik mij aan moet verwachten

niel speetjens is zeker een vakman jordy ,(ik heb er nog eens een keer een dag les van gehad)maar schrik niet van de prijs

goed werk is nu eenmaal duur wanne

ps ik denk dat je al snel 3000 € ligter bent ,zijn niet de meest simpelen bakken