"Ik ben het je black berry, sorry dat ik je verlaten heb voor een paar dagen. Maar ik was aan vakantie toe en was overwerkt. Ook al was ik moe, toch maakte je altijd gebruik van me eindeloze diensten en stopte je me gewoon in de lader en ging je door met wat je bezig was
Daarom crashte ik wel eens of liep ik vast voor een tijdje. Jij haalde dan de batterij eruit en maakte me wee...r aan zodat ik gelijk weer aan de slag kon. Dit waren seintjes en signalen die ik jou gaf dat je me moest laten rusten.
Nu ben ik je vingers zat en kan ik je kop niet meer uitstaan omdat je de hele dag naar me kijkt. Ik heb genoeg problemen veroorzaakt in je relatie omdat je altijd met mij bezig was leuk hoor al die aandacht, maar zelfs tot diep in de nacht ??? dat trok ik niet meer!!!
Ik weet nog dat we in de bioscoop waren en dat je de hele tijd alleen maar met mij bezig was toen begon ik te twijfelen aan onze relatie.
Pas toen ik door had dat je mij alleen maar gebruikte voor jou nutteloze gesprekken en broadcast berichten zonder inhoud heb ik je zoveel signalen gegeven om te laten zien dat ik niet meer van je hou.
Jij bleef me dwingen om met elkaar om te blijven gaan. Ik ben nu vertrokken ik weet niet voor hoelang misschien voor een dag , misschien voor een paar weken of zelfs misschien voor jaren.
Maak je niet druk schat ik draag je altijd in mijn micro sd kaart heb je foto's altijd bij me.
Ik ga niet zeggen dat ik nog van je hou maar we komen elkaar vast nog wel ergens tegen, waarschijnlijk heb je dan al een nieuwe lover alles behalve iphone ok ??? ik zal je voorlopig niet missen kusjes en veel pings
je blackberry