Het is nu do mei 01, 2025 21:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Navi...
BerichtGeplaatst: zo jan 18, 2009 20:56 
Pro Trucker

Had ik al gezien Mike,ziet er goed uit,maar ik vertrouw het niet

C6 Transmission
Flowtech headers
Custom build Exhaustsystem
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jan 19, 2009 8:30 
Trucker

Heb voor mijn dodge een pioneer avic hd3 liggen Je moet daarvoor een ander frontpaneel hebben.
aansluitingen opnieuw allemaal doen. Bepaalde stekker bij de dealer of goie audioshop kopen.
De infinity versterker kan niet meer gebruikt worden.
Dat is dan ook nieuwe kabels trekken naar alle speakers. Versterkers dan achterin geplaatst.
Afbeelding

De stuurbediening kan weer functioneren met de pioneer heb je een speciale interface nodig en aansluiting op de unit.
Zoals je hierboven ziet zat in mijn HEMI nu nog niet ingebouwd in de srt maar gaat binnenkort gebeuren aangezien ik een gedeelte van een loods samen met iemand heb gehuurd voor kluswerkzaamheden aan auto's.

HEMI driver then SRT10 Driver and now HEMI driver

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma jan 19, 2009 23:44 
Ik heb een 2005 SRT en heb de wagen besteld met een navi, weliswaar kon ik de navi niet gebruiken in Belgie. Ik heb mij een originele navi gekocht van een Chrysler PT cruiser de stekker erin gestokken de navi opgestard de callibratie gedaan en ALLES werkte. Dus Nederlands geproken, stuurbediening, en alles blijft origineel. Ik vermoed dat hetzelvde gebeurd met het 2006 model met grood scherm. Probeer eens van een 300C

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 13, 2009 16:28 
Trucker

Was vandaag bij mijn garage.
Daar waren ze mijn oude HEMI aan het ombouwen met de audio hij was eindelijk verkocht.... moesten ze wel mijn frontpaneel hebben met dubbel din en ik mocht een nieuwe uitzoeken en dna in de srt10 kleuren kost wel ff zo'n ding 500 euries.

Er kwam een pioneer avic hd3 in op het orginele infinity systeem.
En de stuurknoppen konden ook gebruikt worden.
Met moet er drie kastjes tussen zetten twee voor de stuurknoppen en eentje voor de regeling van infinity
Daarnaast de twee luidsprekerdraden voor voor verbinden met de achterste speakers

kastjes zijn van 2pac voor details als je dat wilt weten mail mij maar ff of laat maar horen hier. kan ik de details wel geven.

HEMI driver then SRT10 Driver and now HEMI driver

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr feb 13, 2009 16:36 
Pro Trucker

jacob schreef:
Was vandaag bij mijn garage.
Daar waren ze mijn oude HEMI aan het ombouwen met de audio hij was eindelijk verkocht.... moesten ze wel mijn frontpaneel hebben met dubbel din en ik mocht een nieuwe uitzoeken en dna in de srt10 kleuren kost wel ff zo'n ding 500 euries.

Er kwam een pioneer avic hd3 in op het orginele infinity systeem.
En de stuurknoppen konden ook gebruikt worden.
Met moet er drie kastjes tussen zetten twee voor de stuurknoppen en eentje voor de regeling van infinity
Daarnaast de twee luidsprekerdraden voor voor verbinden met de achterste speakers

kastjes zijn van 2pac voor details als je dat wilt weten mail mij maar ff of laat maar horen hier. kan ik de details wel geven.

jacob, ik ben al maanden op zoek naar een oplossing voor radio / gps waarbij bediening via het stuur van zowel radio als gps mogelijk is en Infinity blijft werken.
Ik kan aan een Europese MOPAR met groot scherm komen voor een redelijke prijs maar ze krijgen de boel niet geconfigureerd dus alleen radio kan via stuur worden bediend en verder werkt de uConnect handsfree niet meer.
Zelfs de Dodge garage in Roosendaal krijgt de boel niet ingesteld dus ik zoek een andere oplossing en ben erg geïnteresseerd in wat jij als oplossing hebt?

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]