Het is nu vr jul 18, 2025 15:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Ford...Built to Fly
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 7:28 
Trucker

Ik zit aan Noordzeekanaal thv Hembrug, pont Zaandam <> Amsterdam.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 7:30 
Super Trucker

Als ik het zo snel lees maak het voor jullie niets uit een paar krassen meer of minder op de nieuwe auto, er is toch geld zat :D

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 7:39 
Heavy Trucker

Goedemorgen Willem2 , Chantal et all..
Dat wist ik niet , dat dat helemaal met keur en certificaat was :oops: Eigenlijk wel logisch. Mooie wagen!!

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 17:57 
Nieuw

Hoi Chantal, ik woon in Bergambacht ongeveer 1000m voor de Pont vanaf Rotterdam gezien.
Wel achter de dijk mischien zien we jullie eens varen dan zal ik zeker even een foto maken.

Groetjes en veel plezier

:D Ik ben benieuwd wie de Ford bij ons op dek zal spotten...[/quote]

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 18:00 
Nieuw

T-Bob schreef:
Als ik het zo snel lees maak het voor jullie niets uit een paar krassen meer of minder op de nieuwe auto, er is toch geld zat :D

Sjeng, niet gelijk een oordeel :evil: :evil: over iemand zijn portemonnee, dat moeten ze toch zelf weten.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 19:12 
Super Trucker

Avalanche schreef:
T-Bob schreef:

Sjeng, niet gelijk een oordeel :evil: :evil: over iemand zijn portemonnee, dat moeten ze toch zelf weten.

Dat komt omdat ik zo zuinig op mijn Truck ben, en er natuurlijk hard voor moeten knokken voor het geld bij elkaar te krijgen :D

Ram 2009 Laramie CrewCab

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 20:09 
Trucker

Stelletje sloebers! :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 21:04 
Ik denk dat de meesten er hard voor moeten werken.
Of je hem zakelijk of privé hebt maakt geen ruk uit .

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 21:55 
Heavy Trucker

freddy schreef:
Ik denk dat de meesten er hard voor moeten werken.
Of je hem zakelijk of privé hebt maakt geen ruk uit .

Precies

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 22:31 
Heavy Trucker

Mannuh... Ik heb een "ouwe bak" van 1994. Gekocht voor 2500 en na zo'n slordige 3500 aan onderdelen en een gas/injectie en gespoten door onze spuiter, een prachtige truck..... Hij is betaald en ik ben er net zo zuinig op als Chantal en uiteraard vele anderen. Omdat ik een eigen bedrijf heb, en 90% van de mensen om ons heen NIET ziet, daqt het een 94 er is, heb ik vaak te maken met kleinburgerlijk Hollands gezeik als: "gaat je wel goed af he?|" Nieuwe auto?" "eigen baas zeker??" dus ,sorry Sjeng, niks persoonlijks, maar daar gaan mijn nekharen van overeind staan. :wink:
Nederland staat bekend om kleinburgerlijk gekneuter... Menigeen kijkt naar ons truckrijders ook met een kneuterblik.... Laten wij als 'outcasts van de weg" dat gedoe nou ontstijgen en zéker niet op elkaar toepassen..

"Mout ik ew'n kwiet (zou mijn opa zeggen) :D

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 22:56 
Super Trucker

Ton de Draaier schreef:
Mannuh... Ik heb een "ouwe bak" van 1994. Gekocht voor 2500 en na zo'n slordige 3500 aan onderdelen en een gas/injectie en gespoten door onze spuiter, een prachtige truck..... Hij is betaald en ik ben er net zo zuinig op als Chantal en uiteraard vele anderen. Omdat ik een eigen bedrijf heb, en 90% van de mensen om ons heen NIET ziet, daqt het een 94 er is, heb ik vaak te maken met kleinburgerlijk Hollands gezeik als: "gaat je wel goed af he?|" Nieuwe auto?" "eigen baas zeker??" dus ,sorry Sjeng, niks persoonlijks, maar daar gaan mijn nekharen van overeind staan. :wink:
Nederland staat bekend om kleinburgerlijk gekneuter... Menigeen kijkt naar ons truckrijders ook met een kneuterblik.... Laten wij als 'outcasts van de weg" dat gedoe nou ontstijgen en zéker niet op elkaar toepassen..

"Mout ik ew'n kwiet (zou mijn opa zeggen) :D

Ik vindt het alleen jammer van een nieuwe truck als er meteen krassen op komen als hij van mij was, en als je geld zat heb en je krijgt het gemakkelijk en het maakt je niks uit is het toch ook goed.
En kleinburgerlijk dan zal je mij denk ik toch niet bedoelen als je mij zou kennen, want ik heb schijt aan de hele wereld en ervoor moeten knokken voor mijn truck dat is ook werkelijk het geval als je al meer als 30 jaar in de kroegen die zatlappen eruit hebt geflikkerd en met plezier :lol:

Ram 2009 Laramie CrewCab

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do nov 03, 2011 23:29 
Heavy Trucker

hoi, Joh ,dat snap ik helemaal. Het is ook niet persoonlijk, maar dat schreef ik al :)

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 0:37 
Trucker

Ik weet dat een heleboel mensen die ons in die mooie trucks zien rijden zo hun gedachten erover hebben. Wij worden in de buurt uitgemaakt voor criminelen. Leuk huisje, een paar jaar geleden een grote aanbouw eraan geplakt, dikke auto onder onze gat, groot duur schip ter exploitatie. Dat moet wel via criminele kanalen gaan :D . Maaaaarrrrr... Wij zijn afgelopen jaar voor het eerst in bijna 4 jaar een week naar Landal Greenparks op vakantie geweest ( en zelfs dan ben je eigenlijk nog aan het werk...), wij werken normaal gesproken 364 dagen per jaar (nieuwjaar liggen we stil :D ) 24 uur per dag operationeel, gemiddelde werkdagen van 16 uur. Als de kniepkneutertjes lekker in hun bedje liggen tegen elkaar aan geknuffeld zitten wij met een overwerkt koffiezetapparaat in de stuurhut. Even van Àmsterdam naar Vlissingen varen is toch ruim 22 uur varen.

Ik neem het de buurt niet kwalijk, ook andere schippers praten zo over elkaar terwijl ze toch ook beter zouden moeten weten. De kniepkneutertjes zijn gewoon jaloers :D :D :D

Tuurlijk baal ik als een stekker van de beschadigingen. Ik kon wel janken toen ik de spiegel over mijn lak hoorde schrapen of toen manlief me de sleutelaarkras aanwees. Maar als je je begrafenis al in gedachten hebt geregeld en de lieve berichten van anderen hebt gelezen wat zij meegemaakt hebben, valt het allemaal nog wel mee, ookal is alles nu bij ons goed.

Wij hebben een speciale hijsverzekering voor ons schip en auto waardoor wij zonder meer te gaan betalen voor die verzekering schade volledig vergoed wordt. (eigen risico is ongeveer 500 euro.) Het kost wel wat, maar door de jaren heen hebben wij het al dubbel en dwars terug verdiend. Waar gewerkt wordt, vallen spaanders. Maar schades vind ik echt wel erg hoor... :oops: :oops:

Ford F-150 Harley Davidson '11

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 7:33 
Heavy Trucker

Mogguh Chantal :) jij slaat de spijker op de kop. Wij zijn ook al vier jaar niet op vakantie geweest en als we dan vakantie hebben is het een week in juli, en sinds vorige jaar voor het eerst tussen kerst en oud/nieuw vrij. Oh , ik klaag niet, en niemand hoeft zijn petje voor me af te nemen, maar laat me dan ook wel met rust. Jullie gaan nog een stap verder; je bent 365dagen 24/7 op je werkplek. en als bij jullie de hoofdkar uitvalt heb je geen inkomen.

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr nov 04, 2011 21:00 
Heavy Trucker

Nee Dave, je verprutst de topic niet , je praat uit je hart. Dat kan nooit misplaatst zijn. :bounce: Vorige week en de week daarvoor , voor het eerst sinds de start even wat minder werk gehad.. Goh, we konden in een normaal tempo het werk verzetten en op tijd naar huis...... nu heb ik al weer zoveel werk dat ik zondag weer moet werken. Wél een topper van een klus: een Kawasaki/Puma dragrace onderblok maken!!! eigen baas zijn is zwaar, maar het geeft veel voldoening en het leuke contact met klanten maakt net als dat blok véél goed. Ja, dan vind ik mijn ouwe truckie dik verdiend en nog steeds een geweldige ervaring. Chantal, zoals ik al stelde, jullie zitten 24/7 op je werk en... ik weet uit ervaring, een boot is een eiland en als je elkaar es een dag niet uit kan staan, wordt een boot een kurk en je zal het met elkaar moeten rooien... Als je dan zo'n te gekke truck hebt zoals jullie, kun je aan de wal even eruit ,even een escape. Lekker genieten meid, het leven lacht jullie toe. :)

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 48 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]