Jullie hebben helemaal gelijk! Eigen baas is niet altijd een pretje, maar je weet waar je het voor doet

wij hebben vorig jaar een enorme tegenslag gehad door een bevrachter die de boel belazerde en zich failliet liet gaan, maar wel vrolijk doorging onder een andere naam. Hij liet ons met een half miljoen euzies verlies achter. Nou...je wil niet weten hoe dan de pleuris uit kan breken. Dan kom je er wel achter dat een bank als het zonnetje schijnt je een parapluutje jou bijna je neus inschuift, maar als het regent dezelfde paraplu weer net zo hard wegsleurt. Dan ben je spontaan een slechte ondernemer

Ze pleuren een half procent zogenaamde risicodekking op je scheepshypotheek en nog even een dik kwartaalbedrag extra erbij voor de " monitoring". Gewoonweg onzin! Kost ons jaarlijks ff 50.000 eurootjes extra. En dan heb ik de extra boekhouders kosten er nog niet eens bij! Want de bank houdt ze wel bezig. Rapportje dit rapportje dat. Bah...
Maar alsnog houden we de humor erin

ook [i]Onze[i] bank krijgt ons niet klein
Bij ons boord hebben we best een hoop ruimte. Wij hebben dit schip laten bouw als ons werk maar zeker ook als ons huis. Ik heb hier een bek met ruimte waar een gemiddeld persoon van zou dromen. Kom eens kijken zou ik zeggen! Iedereen is bij ons welkom

Ford F-150 Harley Davidson '11