Geregistreerd: ma jul 13, 2009 23:00 Berichten: 237 Woonplaats: Marke
Het is goed om een hobby te hebben. Voor de een is dat postzegels verzamelen, voor de ander constant herrie schoppen in de top van een voetbalclub, terwijl weer een ander er behagen in schept zo veel mogelijk achterbanden op te roken met een oude BMW. En dan heb je ook nog de Pietjes Precies, die dingen graag zo miniscuul mogelijk maken. Zoals dit mini-V12-blokje. Ze zeggen wel eens ‘Bigger is better’. Tot op zekere hoogte klopt dit wel. Er gaat weinig boven de brul uit een 6,2 liter AMG V8 bijvoorbeeld. Toch heeft het ook zijn charme om zo klein mogelijk te werken. Wij zagen een mooi voorbeeld hiervan bij de maker van dit Lego V8-blokje, en het ultieme minimalisme kwam uit het Noord’n met deze nano-auto. Onderstaande Spaanse tovenaar maakt er ook serieus werk van. Zijn V12 is volledig uit metaal opgetrokken, en de video geeft een mooi inzicht in het tot stand komen van de onderdelen. Zo is het best tof om te zien hoe de krukas eventjes vervaardigd wordt.
_________________ Johan
Hey my vegetarian friends, just a reminder that my food poops on your food... Enjoy that salad!
Geregistreerd: do sep 09, 2010 14:26 Berichten: 1342 Woonplaats: Drunen
RammieGirl schreef:
Met verbazing zit ik te kijken, man daar heb je echt een partij kunde en engelen geduld voor nodig, geweldig om te zien ik hou het maar bij mn lego- en duploblokken dat is al moeilijk genoeg om er iets van te maken
Ik zou je het graag zien doen, respect als je zoiets kan maken
GEWELDIG!!!! Als je daar een muntje op z'n kant opzet blijft ie nog staan ook! Dacht ik tijdens het kijken. En verdomd bij het kijken naar z'n andere filmpies laat hij het zien bij een 5 cylinder motor(tje) Klik--> Yesus Wilder
_________________ "The quickest way to double your money is to fold it and put it back into your pocket"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen