thierry schreef:
https://www.facebook.com/michel.vandenb ... de?sk=wall.
ik heb mij al aangemeld ben benieuwd of hij mij tot vriend wil maken.
dan kan ik mijn meening eens zeggen tegen da gastje

Een bericht dat hij op z'n prikbord gezet heeft:
Citaat:
Michel van den Brande
Beste vrienden,
ik ben ontgoocheld in de reportage van VTM nieuws , het is namelijk zo dat er geen enkele politieke boodschap tussen zat !!! waar ik nochtans op aangedrongen had,
alsook over de mensen die het gaan voelen maandelijks dat ze hunne loonbrief krijgen, bv, iemand die 1800euro verdiend en die rijdt met een bmw 5 reeks
daar wordt tussen de 350 en 600euro NETTO MAANDELIJKS van hun 1800euro
af gehouden !!! daar moest die reportage overgaan !!!!!! daar roep ik iedereen op voor dit bericht zoveel mogelijk te versturen zodat we daar toch nog iets aan kunne veranderen , het kan toch niet dat ze de mensen die nog WILLEN werken weer de dupe moeten worden van beslissingen die bijna altijd de midde klasse treffen !!
ik had ook in de reportage vermeld dat ik maar tot mijn 12 jaar naar school ben geweest , maar ben er zeker van dat ik veel slimmer ben dan sommige ministers
NIKS VAN GEHOORD !!!!!!!!
mijn politieke boodschap was , het immigratiebelijd onmiddelijk inperken van tijd en van bepaalde groepen dat we al zeker goed weten dat dat geen vluchtelingen zijn, en die geen enkele reden hebbe voor asiel aan te vragen , dan de overvolle gevangenissen , toch simpel 2 misdrijf of hardleerse migranten die de boel voor de andere migranten naar de kloten doen naar hun land van herkomst sturen !!
de gepensioneerden migranten die naar hun land van herkomst gaan , controle of die mensen eigenlijk nog wel leven !!! ik zou ze de kost niet willen geven van de ouderlingen daar er al overleden zijn , maar de familie het pensioen blijft ontvangen
dat was mijn boodschap gisteren die ik wilde horen op VTM ,,, maar niks van gehoord en dat vind ik enorm jammer ,, ik dacht dat we toch in een land van vrije meningsuiting leven ,,, maar voor sommige groepen teld dat waarschijnlijk niet mee ,,, VTM u bent bedankt van zo een mens zijn boodschap over te brengen !!!!
en de waarheid niet durven uitzenden !!!!!!! VLAAMSE ZENDER ONWAARDIG !!!!
Ergens geloof ik hem best dat de reportage aangepast en geknipt/geplakt is, maar als je nu zulke vragen krijgt, ga je dat lichte vracht gedoe toch niet in het lang & breed gaan opensmeren voor een camera? :s
Wat een dikke idioot