HemiBee schreef:
kokkie schreef:
@pompstok haha mocht ik willen ik ben vandaag weer 2 keer naar corus geweest en op de terug weg zag ik dat ze stonden te flitsen op een stuk waar ik net in heb gehaald dus ik denk dat ik 20 kilometer te hard gereden heb met de bedrijfs wagen hahahahahaha

godverdomme
Nou die bekeuring kan je baas wel ff betalen want als die een nieuwe Long Horn bij Middelbeek €€€€€€€€€€€ koopt dan ken die 100 euro er ook wel af

Tijd is geld brulle ze toch altijd? en ze wille toch altijd dat je snel bent.. Nou dat was je, snel terug in de werkplaats

Ja bij Middelbeek weten ze het wel... ik kwam er laatst maar ze namen me niet erg serieus, oke ben dan 24 maar ik wilde een nieuwe Dodge kopen voor mijn bedrijf. ik was gewoon serieus,maar de offerte kreeg ik na 3 keer bellen dan ook eindelijk eens binnen.. met daarop een inruilprijs van 10.000 voor mn dodge, terwijl buiten vrijwel de zelfde te koop stond voor 22.000 dat geef je toch een vreemd gevoel.. Maar uiteindelijk bij een ander bedrijf gekocht;)dus nog 3 weekjes en ik rijd weer dodge:D