Robert laramie schreef:
Jep...Het is toch me computer... 850 euro bij van leersum,... en dan moet hij er nog in!
Iemand een adresje waar je ze twee de hans kan kopen?
comp moet van 2010 zijn.. 2009 pas niet..
Dat soort uitgangen zijn op inductie spanningen na onverwoestbaar....
Let dus op dat je ook de fout oplost voor je de computer vervangt, een massa probleem met je ballast weerstand kan dit al veroorzaken.
Let op bij gebruikt spul, een vervangende computer moet ook al is hij van exact de zelfde uitvoering kwa opties etc etc toch via de merk dealer worden ingelezen. Doe dit dus gewoon in overleg met je dealer. niet dat je 400 euro voor het inlezen betaald en dan denk goedkoop uit te zijn door een tweedehandsje te scoren van een gecrashte ram.
Bij het 2009 model is de laadregeling/aansturing van de dynamo erg slecht, zou kunnen dat deze hierdoor ook gevoeliger zijn voor inductie. Voor het vriendelijk blikkeren op een tegenligger kan ik gewoon de elektrische raam bediening even aanraken

17,6volt geeft de scopemeter dan even aan... Geen idee of dit in het 2010/2011 model is verholpen. Veel van de modules hebben een beta hardware revisie in mijn auto dus zou een early 2009 model kwaaltje kunnen zijn.