Ik ben niet specifiek koningsgezind of zo maar dit gun je natuurlijk niemand.
Dit is heel erg voor de familie ook al heten die van Oranje.
De grote boosdoeners in dit geheel vindt ik zijn die belachelijke media geile boeren van radio en TV.
Die maken van een mug een olifant. b,v, BRAKING NIEUWS: de koningin gaat nu het ziekenhuis in!
een half uur later, BRAKING NIEUWS: de koningin komt weer uit het ziekenhuis en kijkt niet vrolijk. Stelletje geile media honden zijn het.
En maar speculeren en dat terwijl ze van niets weten.
En zo is het steeds weer met die media.
Het vriest een beetje en ze posten al gelijk hele film ploegen in Friesland.
In Amerika valt een paar jaar geleden een bank om, gevolg, de media maakt hier gelijk wereld nieuws van. Natuurlijk zijn er dan veel schijtbakken die, al is het maar voor even, hun geld in de knip houden. Gevolg, de hele wereld economie stort in en zitten wij nu daardoor al weer enkele jaren in een crisis.
Moet ik nog even door gaan?

Ik vindt ook dat ze te veel geld door de regering krijgen toegestopt, maar dat is nu eenmaal zo, en wie geld heeft kan geld maken is het spreekwoord, dus dat is dan maar zo.
Dus zij huren een professor in. Maar helaas voor hen kan al het geld van de wereld hier ook niets goed maken.
Maar al het geld en energie die de media overal insteekt, uiteindelijk ons gemeenschap geld, is toch ook weggegooid geld. Maar daar hoor je eigenlijk niemand over.
We maken voor honderdduizenden euri's een ziekenhuis reportage, zenden èèn aflevering uit en stoppen dan weer, weg geld, de honden grrrrrrrr.... ... ... ..
En nu ga ik boodschappen doen,
ik heb weer salaris gebeurt dus kan het weer.
Het eerste model in de F-serie - http://www.joopfloris.nl