Het is nu ma aug 25, 2025 1:11

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 0:58 
Trucker

AAV word beheerd door en voor USA car liefhebbers !!

Advertenties worden door de voertuig eigenaren zelf geplaatst wij hebben geen enkele invloed op inhoud van advertenties of prijzen.

Adverteren op de site is Gratis !
De site zal een informatieve vorm zijn zoals V8meetings, forum of USA clubs

Gr AAV

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 1:09 
Trucker

Dit forum wordt ook beheerd door en voor USA car liefhebbers, alleen weten we dan tenminste wie er in persoon bij hoort :!: :!:
AAV schreef:

Advertenties worden door de voertuig eigenaren zelf geplaatst wij hebben geen enkele invloed op inhoud van advertenties of prijzen.

Gr AAV

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 19:17 
Trucker

crazykeesie schreef:
Dit forum wordt ook beheerd door en voor USA car liefhebbers, alleen weten we dan tenminste wie er in persoon bij hoort :!: :!:
AAV schreef:

Gr AAV

+ volgens mij staat bij huisregels iets over sat het geen verkoop site is en dat er best is mag worden aangeboden mr dat het niet is voor handelaren die aleen mr dingen aanbieden. volgens mij hoor

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:01 
Trucker

http://www.amerikaanseautoveiling.nl/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:08 
Pro Trucker

.

Laatst bijgewerkt door t.dually op di feb 28, 2012 12:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:15 
Pro Trucker

Op de website van AAV verwijzen ze steeds naar BVA.
Dit lijkt mij dus gewoon een onderdeel van BVA.

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:29 
Pro Trucker

.

Laatst bijgewerkt door t.dually op di feb 28, 2012 12:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:37 
Pro Trucker

skippen die zooi

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:39 
Trucker

Volgens mij is het normale protocol dat je jezelf eerst netjes voorstelt, wie je bent en wat je doet.
Er zijn ook hier op het forum zijn genoeg mensen die commercieel gezien van alles doen wat met USA cars e.d. te maken heeft.
Dat kan dan ook juist heel handig zijn :mrgreen:
Vreemd genoeg heb ik nog steeds het gevoel dat er hier een addertje onder het gras zit :glasses5:

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:51 
Super Trucker

:angel1: :angel2: :angel3: :angel4: :angel5: :angel7: :angel8: :angel9: :angel10: :angel11: :angel12: :angel13: :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 21:58 
Pro Trucker

nou welkom dan Moniek :D en veel plezier hier

Driving a Dodge Ram 1500 Sport 2019 blue streak pearl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 22:06 
Pro Trucker

Gratis adverteren, jaja 16% commissikosten, die wil ik ook wel :roll: :roll: :roll: :roll: :?

Artikel 10; Betaling, zekerheidstelling, termijnen
10.1 De (Aspirant)koper dient de Koopsom uiterlijk binnen de door BVA gestelde termijn van afname zoals nader omschreven in artikel 11 van de Voorwaarden te hebben betaald op de door BVA daartoe aangegeven bankrekening. Na het verstrijken van voormelde termijn zonder dat volledige betaling heeft plaatsgevonden, is de (Aspirant)koper van rechtswege in verzuim. Indien (Aspirant)koper in verzuim is ten aanzien van enige op hem rustende verplichting, dan is BVA bevoegd zonder enige aankondiging of ingebrekestelling, de kavels naar haar exclusieve oordeel publiekelijk of onderhands opnieuw te verkopen. (Aspirant)koper zal op verzoek aan BVA onmiddellijk betalen, elk nadelig saldo dat voortvloeit uit de wederverkoop, 16% commissiekosten en alle door zijn verzuim veroorzaakte schade, zowel aan de zijde van de Verkoper als aan de zijde van BVA. De (Aspirant)koper is vanaf het moment van in verzuim treden over het opeisbare bedrag een rente verschuldigd gelijk aan de wettelijke rente + 2%, tenzij de Koopovereenkomst kwalificeert als een handelsovereenkomst als bedoeld in artikel 6:119a BW. In laatstgenoemd geval is de wettelijke handelsrente zoals bedoeld in artikel 6:119a BW verschuldigd door de (Aspirant)koper aan BVA.
10.2 Betaling dient plaats te vinden zonder korting of verrekening, voor zover de wet zulks toelaat.
10.3 BVA is gerechtigd om van de (Aspirant)koper bij of na het sluiten van de Koopovereenkomst direct gehele of gedeeltelijke betaling van de Koopsom te vorderen en/of te vorderen dat zekerheid wordt gesteld voor de nakoming van zijn verplichtingen jegens BVA of de Verkoper. Indien de (Aspirant)koper hieraan in geval van Veiling niet voldoet, is BVA gerechtigd de Bieding/Mijning niet te erkennen en ongeldig te verklaren en het gekochte opnieuw te veilen, dan wel het gekochte toe te wijzen aan de één na hoogste bieder. Indien de (Aspirant)koper hieraan in de situatie dat niet van Veiling sprake is niet voldoet, heeft BVA het recht namens Verkoper de Koopovereenkomst te ontbinden. De (Aspirant)koper is in dat geval van rechtswege in verzuim en is gehouden de daardoor veroorzaakte schade, zowel aan de zijde van de Verkoper als aan de zijde van BVA, aan BVA te vergoeden, onverminderd de overige rechten van BVA.
10.4 Alle termijnen waaraan (Aspirant)koper zich dient te houden, moeten worden beschouwd als fatale termijnen, zodat de (Aspirant)koper bij overschrijding daarvan zonder nadere ingebrekestelling in verzuim zal zijn.
10.5 Door de (Aspirant)Koper gedane betalingen strekken steeds ter afdoening in de eerste plaats van alle verschuldigde rente en kosten, en in de tweede plaats van opeisbare facturen die het langst open staan, zelfs al vermeldt de (Aspirant)koper dat de voldoening betrekking heeft op een latere factuur.
10.6 Indien BVA invorderingsmaatregelen treft tegen de (Aspirant)koper die in verzuim is komen de kosten, vallende op die invordering - met een minimum van 10% van het openstaande bedrag - ten laste van de (Aspirant)koper.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 22:24 
Trucker

[quote="bennyke"]Gratis adverteren, jaja 16% commissikosten, die wil ik ook wel :roll: :roll: :roll: :roll: :?

Heb je wat te verkopen Benny ? :mrgreen:

Adverteren op de site is gratis !! ook voor jou hoor hahaha :bounce:

De Amerikaanse Auto Veiling is een ander aspect !
Bva-Automotive brengt 5% commissiegeld in rekening bij verkoper van voertuig ex btw
Bva-Automotive brengt 6% opgeld in rekening bij koper van voertuig ex btw

een veiling organiseren kost nu eenmaal ook geld!

Grtjes AAV

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 22:38 
Trucker

De Amerikaanse Auto Veiling is een ander aspect !
Bva-Automotive brengt 5% commissiegeld in rekening bij verkoper van voertuig ex btw
Bva-Automotive brengt 6% opgeld in rekening bij koper van voertuig ex btw

een veiling organiseren kost nu eenmaal ook geld!

Grtjes AAV[/quote]

Da noem ik van 2 walletjes eten !!!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 23:12 
Super Trucker

RammieGirl schreef:
crazykeesie schreef:
Volgens mij is het normale protocol dat je jezelf eerst netjes voorstelt, wie je bent en wat je doet.
Er zijn ook hier op het forum zijn genoeg mensen die commercieel gezien van alles doen wat met USA cars e.d. te maken heeft.
Dat kan dan ook juist heel handig zijn :mrgreen:
Vreemd genoeg heb ik nog steeds het gevoel dat er hier een addertje onder het gras zit :glasses5:

OK, ik ben voor mezelf begonnen en wilde dit eigenlijk een beetje geheim houden maar goed ik heb ook geen zin in gezeik dus maak ik me maar bekend.
Hier ben ik RammieGirl, zo nu kan iedereen weer slapen en hoop dat jullie veel plezier en gebruik van de website te maken.

En sorry voor de DARK SIDE.

Dan begin ik denk ik die verhalen over verhuizen ook te begrijpen, denk ik :?:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 142 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]