Godverdomme zeg, het wordt steeds gekker, ga ff bij de aldi staan roepen dat er 2 km verder ook nog een jumbo ligt. Het wordt tijd voor een leeftijdcheck hier geloof ik. Eerst lig je ons te bekutten over 12 inch speakers of die wel of niet in de deur van je c10 gaan passen, en waar je vleugeldeuren in ging maken, o ja en kmteller ipv milesteller enz... Ook nog commentaar als je niet snel genoeg antwoord krijgt op je tuningvragen

En ben je je eigen druk aan het maken over een lpg-tank in de bak en weet ik niet wat allemaal. Nu kijk ik eens op je reclameforumpie, lees ik dat je 14...... JAWEL, AL VEERTIEN JAAR OUD BENT!! Aan het zoeken bent naar een JAWEL, TOYOTA STARLET OF HONDA CIVIC

En je momenteel al de trotse bezitter bent van..... JAWEL EEN FIETS!! Deze moet wel nog gemaakt worden, maar je gaat hem wel al helemaal STICKERBOMBEN

En nu zoek je gratis stickers, want een stickervelletje van 5 euro kan er niet af. Prima allemaal, maar laat de mensen hier dan aub met rust met je onnozele vragen. Besef je wel dat mensen serieus dingen voor elkaar uitzoeken hier, en elkaar proberen te helpen door kostbare tijd in elkaar te investeren. En wij deze kostbare tijd liever niet aan piemeltrekkende over uitlatenzogrootdateenhonderinkanslapen dromende pubers besteden, kut betrap me eigen erop dat je dat bij mij nu weer gelukt is