bas van osta schreef:
nou nou wat zijn we weer stoere mannen hier hoor.... alsjeblieft.
Die jongen heeft gewoon een forum voor alle merken auto's en gelijk gezeik dat dit een amerikaanse pick-up forum is... Als je een amerikaan rijd betekend niet dat je de rest ook niet kan waarderen of leuk vind. En je kan makkelijk met verschillende soorten wagens bij elkaar komen en op een forum zitten. Dus er is geen reden om zo te reageren.
Zijn mensen zat die op verschillende soorten fora zitten omdat ze andere soorten wagens en de meetings daar ook leuk vinden.
Maar nee gelijk erbovenop en afsnauwen... goed bezig hoor.
Iedereen moet ergens beginnen en dat jullie nou eindelijk een pick-up rijden en hij niet betekend niet dat je daar over kan beginnen. Is normaal als mensen ook andere auto's willen rijden dan amerikaanse trucks. Ben het zelf ook niet van plan. En als zijn passie team tupperweare is, laat hem dan in zijn waarde. Er zijn veel mensen die dat leuk vinden en zitten hier misschien ook op het forum.
Vroeger dachten jullie misschien ook niet anders met jullie kevertjes, golfjes, kadetts en wat er dan af te raggen was... Moest het ook luid, hard en weet ik het.
En nu komt iemand in 2012 wanneer mensen hier een pick-up rijden en gelijk als een nationalist erop... sorry maar dan ben je echt zielig bezig.
Mee eens, beetje mensen in hun waarde houden, truckers (pickuppers) hebben ook een slechte naam bij velen, je weet wel, vervuilers, aso-bakken etc. Ik was 30 jaar geleden ook trots op mijn Fiat 127, deze had zelf sport strepen en plastic race wieldoppen en zelf een kleine plastic spoiler en van die plastic dingen op je ruitenwissers en hard dat hij hierdoor ging, maar ik wist niet beter, ik weet nu beter, ik weet wat mijn smaak is en kan het waarderen als iemand een andere smaak heeft en daar trots op is. Ik ben intussen lid van het Custom Cars Forum en wens ze veel succes toe