bartv schreef:
Ha allen,
Ik heb via een 7 year warranty formulier de 1e eigenaar gevonden.
Via een e-mail gevraagd of hij/zij misschien een optielijst of een invoice heeft van de behandeling van de ramen.
Ik wacht het dus maar even af, zal de klpd vanavond vast even een bericht sturen dat ik er in ieder geval niet in berust!
vrgr bart
het zal je allen maal niet helpen bart

ik heb ze hier met 3 man sterk op de stoep gehad .ik had ze er eerst wel af gestuurt ,maar toen kwamen ze zonder auto terug . want hij moest men ramen nog meten zij hij

nou ik zit niet tewachten op 3 man politie op men stoep dus gloof mij maar dat het er krulde .

en ik was dus men kenteken kwijt

en ik was dus achter af blij dat jeanne der eigen er mee ging bemoeien ,anders waren er klappen gevallen en was het een nog groter probleem geworden.maar na een paar bakke koffie kwam men kenteken weer op tafel en steets meer richting peer

(het was men vorige truck 99 quad cab en die had ik zo goed als verkocht) want zonder kenteken is het moelijk verkopen

ik heb die truck ook in duitsland en bij de rdw laten keuren maar dat was 5 jaar terug

en nu hebben ze bijna allen maal voort een kastje bij om de licht door laat te meten en als het te donker is moet het er gewoon af per direkt hoor ,dus ik snap al niet dat jij nog mogt doorrijden

en als je het er af hebt gehaald moet je de auto op het buro laten zien en krijg je de papieren terug . al zitten er donkeren ramen in die gecoat zijn zij hij tegen mij van af fabriek dat maken niks uit .hij zij ook dat ze het in lelystad ginnen doen bij de type goed keuringen en dan gaat het zekker ook bij de rdw gebeuren . maar als je er met 90 euro van af komt kom je goed weg en dan reed ik er ook gewoon mee door tot je weer wordt aan gehouden .ik had er ook 5 jaar niks over gehoort .