Even spammen
Van een uit de hand gelopen hobby naar een bedrijf.
Door slechte ervaringen met diverse revisie bedrijven, heb ik een paar jaar geleden maar besloten om zelf te gaan reviseren.Na meerdere automaten voor mezelf gereviseerd te hebben, de stap gemaakt om voor derden te reviseren.
Dit was een groot succes en ik heb al vele klanten geholpen met hun transmissie problemen.
Eind vorig jaar kwamen er steeds meer vragen of ik de automaat ook kon reviseren. De loods waar ik toen in werkte was niet erg geschikt om er veel automaten in te reviseren. Toen maar besloten dat er een nieuwe loods moest komen.
Na een week of 8 stond er een nieuwe loods met alle faciliteiten om er goed en schoon te werken. Kompleet met 2 koloms brug ( 3500kg) en vloerverwarming.

Verder heb ik ook een aantal Dodge ram pickups bij mij in onderhoud. Dus voor een beurt of storing kun je ook bij mij terecht.
Deze Ramcharger was langs de snelweg gestrand met kapotte drijfstanglagers.

Ik heb de hele motor uit elkaar gehaald en deze gereviseerd. Hij rijdt weer als nieuw en de eigenaar komt hem aankomend weekend ophalen.
Ik reviseer hoofdzakelijk transmissies van Dodge, Plymouth en Chrysler.
Van 1960 tot en met de nieuwste transmissies. En zowel stock revisie als high performance revisie. Alles is mogelijk.
Ik heb van de Mopar transmissies alle onderdelen op voorraad , over het algemeen kan ik de transmissie binnen 5 werkdagen gereviseerd hebben.
Andere merken transmissies zijn ook welkom. De onderdelen daarvan heb ik niet op voorraad, maar ik probeer om de transmissie binnen 10 werkdagen gereviseerd te hebben.
Groetjes,
Martin
http://www.transm.eu