Het is nu di mei 06, 2025 18:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: de waarheid
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 22:01 
Pro Trucker

Waarheid van het jaar!

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis. :evil:

Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus. :roll: :roll: :roll:

en da geldt voor meer instantie's , maar die zijn niet te beroven, maar het is wel verplicht om er aan mee te doen
Energieleveranciers,verzekeringen, overheidsinstanties, arbodiensten etc etc, je word er lanzaamaan gewoon moedeloos van
:cry: :oops: :evil: :roll: :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: de waarheid
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 22:32 
Heavy Trucker

Het houdt niet op Benny :|
De rijken zijn nog nooit zooo rijk geweest. De wereld is losgeslagen... We reizen, we skieen, we eten ons de buik rond, we wonen lekker en middels het internet zijn we ook nog es mondiger geworden. We lezen buiten de media wat er echt in de wereld speelt en geven daar ook nog es commentaar op. Er is dus maar één manier om het volk te knechten; arm maken, beetje bij beetje, euro bij euro, en als blijkt, dat de Elite ook nog es propageert dat de aarde eigenlijk niet meer dan 500miljoen mensen zou moeten hebben, en het woord "depopulatie" een nieuw en veel gebruikt woord is bij de rijken, kun je op je vingers natellen waar we naar toe gaan; Oorlogen met veel doden. Rij dus maar lekker in je truckie, en geniet net als wij dat doen. Het is zaaks het hoofd koel te houden.
"Het is een feit dat we weten dat we in ons bek gescheten worden; het is zaaks te weten wie z'n reet boven je komt te hangen :roll: :roll: :wink:

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 21:53 
Trucker

Ton de Draaier schreef:
Het houdt niet op Benny :|
De rijken zijn nog nooit zooo rijk geweest. De wereld is losgeslagen... We reizen, we skieen, we eten ons de buik rond, we wonen lekker en middels het internet zijn we ook nog es mondiger geworden. We lezen buiten de media wat er echt in de wereld speelt en geven daar ook nog es commentaar op. Er is dus maar één manier om het volk te knechten; arm maken, beetje bij beetje, euro bij euro, en als blijkt, dat de Elite ook nog es propageert dat de aarde eigenlijk niet meer dan 500miljoen mensen zou moeten hebben, en het woord "depopulatie" een nieuw en veel gebruikt woord is bij de rijken, kun je op je vingers natellen waar we naar toe gaan; Oorlogen met veel doden. Rij dus maar lekker in je truckie, en geniet net als wij dat doen. Het is zaaks het hoofd koel te houden.
"Het is een feit dat we weten dat we in ons bek gescheten worden; het is zaaks te weten wie z'n reet boven je komt te hangen :roll: :roll: :wink:

Onnavolgbaar mooi weergegeven Ton,
In mijn bek zit zo'n blauwe envelop maar die krijgen ze terug als ik hem heb doorgeslikt met bruine rente :D :D

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 7:15 
Heavy Trucker

Mogge Kees :) thanks man!
als we kijken naar Amerika (zie www.infowars.com ) Dan zie we dat er echt wel wat aan de hand is.. De media hier wordt aangestuurd door Murdoch, de televisie en krantenmaggnaat. die behoort ook bij de Elite, dus TV en krant mooeten doen of er niets aan de hand is. Ofuckma is systematisch bezig, de Amerikanen de nek om te draaien. hier in Nederland gaat dat veel minder snel maar ze zorgen wel dat we het ontegenzeggelijk benauwd krijgen...Door ons flinke kopzorgen te geven (en een bek vol blauwe enveloppen) worden we mak, en letten we niet meer zo scherp op wat men in Brussel en Den Haag beslist.

Dépopulatie.
een vorm van depopulatie, zijn de bejaardenhuizen... De mensen hebben hun hele leven hard gezorgd en gewerkt en worden mensonterend aan hun lot over gelaten. De schuld word op de verzorging gegooid, maar de bewust gekozen bezuinigingen maken, dat alleen degenen die zorg kunnen getalen dat wél krijgen. Bejaarden die zich nutteloos en in de steek gelaten voelen, gaan eerder dood! Ik durf hardop te zeggen, dat bejaardenhuizen een soort phsychologische gaskamers zijn; je gaat heel tergend langzaam dood; in je eigen vuil en je eigen onbehagen.
Nou , ik ga es te werken... kijkken of ik nog wat geld kan verdienen om na mijn pensioen gezondheid en zorg te mogen kopen :mrgreen:

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 22:42 
Heavy Trucker

het is gewoon te triest voor woorden
dat die ouwe menskes die bijna der hele leven hard voor hun ouwe dag hebben gewerkt
nu bijna alles afgepakt word en overal dik voor moeten betalen
de gene die dat uitgevonden heeft moesten ze gewoon tegen de muur aan zetten :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 22:47 
Trucker

rumblebee schreef:
het is gewoon te triest voor woorden
dat die ouwe menskes die bijna der hele leven hard voor hun ouwe dag hebben gewerkt
nu bijna alles afgepakt word en overal dik voor moeten betalen
de gene die dat uitgevonden heeft moesten ze gewoon tegen de muur aan zetten :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dat wordt dan wel de Chinese muur René anders gaat da niet passen :D :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr mei 04, 2012 22:15 
Trucker

Ton,
De depopulatie doen wij als westerlingen al aardig aan mee, de autochtone westerse bevolking krimpt, we doen het wel genoeg maar d'r komme weinig kindjes meer van haha
maar er zijn schijnbaar bevolkings groepen die na het vrijdags gebed toch detijd hebben om de bloemetjes nog even buiten te zetten of de Burka ff in de touwen hangen...alleen vergeten zijn de pil te slikken :D :D :D

Hennie

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 2:47 
Heavy Trucker

Goeimorgen Hennie :) :)
Duiidelijker kun je het niet stellen!! Zelfs een land als Italie, waar het gezin en de kinderen centraal staat, lopen ver achter inzake de ontwikkeling van de nieuwe generatie :shock: . Het blijft echter een enge zaak, dat prominente figuren als Blair, Gordon Brown, Prins Charles én onze koningin met Alex inzittende op de Bilderbergvergadering zich openlijk uitten dat het wenselijk zou zijn de wereld bevolking terug te brengen naar 500 miljoen!! Dat is een enge uitlating!! Ik heb daar lang over nagedacht..... Dat is op korte termijn onuitvoerbaar want 5,5miljard mensen opruimen is technisch onmogelijk. Je hebt het dan gewoon over het legaliseren van volkerenmoord op grote schaal... De vraag is ook dan, "wie gaat zijn handen er aan vuil maken en wie doet dat voor geld?" Zelfs een grote oorlog als WW2 heeft "maar" 20miljoen doden opgeleverd. Het blijft een feit dat veel arme landen teveel kinderen maken wat voor de hoge heren gewoon kanonnenvlees is. Kijk es naar onder staand filmpje, en nou niet meteen met een natte mond naar als die benen en tieten kijken, maar gewoon de uitdrukkingsloosheid op de gezichten.... Vrouwen betekenen in China niets!! Als een meisje geboren wordt, wordt het vaak gedumpt, nou deze meiden zijn er klaar voor om opgeofferd te worden; mooier kun je niet van het vrouwenoverschot afkomen in China; maak ze belangrijk, geef ze eten en aanzien en ze sterven voor je als leider...... china is klaar voor de "volgende grote wereldklap" :? :? :(

http://www.youtube.com/embed/1vA4T1wfJLE?rel=0

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 8:19 
Trucker

nou nog een stukje waarheid,

vorig jaar kerstavond rond 1 uur in de nacht woerden we wakker door veel lawaai buiten voor onze deur. ik merkte op dat we geen stroom meer hadden. zodoende ging ik kijken en kwam tot de ontdekking dat de liander voor mijn huis aan het graven was. bij navraag bleek er een storing te zijn en het kwam ergens bij mij vandaan.
ze dachten dat het in de mof zat van de hoofdkabel naar de aftaking richting mijn huis.
na controle bleek dit niet het geval maar echter was er op eens geen storing meer...... ze hebben diverse malen door gemeten van mijn meterkast naar de hoofdkast en ze konden geen storing meer vinden.
ik zei toen nog dat ik graag wou dat ze terug kwamen om de kabel dan na te kijken maar dat lag aan hogerhand dat konden hun niet beslissen. paar dagen later kregen we 35 euro schade vergoeding van liander en daarmee was de kous af....

tot vorige week stond er ineens een man van liander aan de deur die zei dat er weer storing was en dat het bij mij vandaan moest komen zo stond op geschreven op een papier wat in de grote kast van liander hing... echter ik had gewoon stroom dus hij zei nou dan zal het wle ergens anders vandaan komen.... en ging weer.

afgelopen woensdag weer storing maar nu ook weer bij mij. wederom een hele troep monteurs met piepers en diverse apparaten die na metingen toch weer bij mij thuis komen en beweren dathet aan mijn kabel lag. na wat graafwerk stuiten ze op een kabel waar een mof op zit en dus blijkbaar als illegaal aan te melden is. de monteurs zagen er geen kwaad in want na meting bleek het niet aangesloten te zijn maar het was wel de boosdoener dat kun je duidelijk zien. het ding was aan alle kanten zwart uit geslagen. dus ze knippen het ding er tussen uit prepareren de kabel om het repareren krijgen ze een telefoontje van iemand die zegt dat ze het werk stil moeten leggen en dat er een fraude inspecteur moet komen. na 2 uur wachten is die pipo er eindelijk en zonder veel woorden begint hij dingen na te kijken en zegt tegen meneer ik verdenk u van het hebben van een intratuin en daarom haal ik de politie er bij... ik kijk hem aan moet even tot tien tellen en zeg, waar baseer je dat op. maar doe wat je niet kunt laten. maar misschien is het handig om de kabel te volgen van de aftaking dan komt u vanzelf bij de tuin terecht dan ...toch??? ook mag u van mij het hele huis, tuin schuur nakijken of u wat vind, scheelt weer belasting geld verspilling aan ambtenaren. maar nee meneer wou daar niet aan mee werken de politie moest er komen.
nou weer een uur later politie 3 man sterk hebben 3 x het terrein en alles afgezocht maar kwam tot de conclusie dat er geen intratuin werkzaamheden te vinden waren.
nou ik dacht case closed, maar nee die nazi man flink op zijn pik getrapt zegt in eens ik heb ook het idee dat er met de meter is gerommeld deze neem ik mee voor onderzoek, ik sluit u niet meer aan, u krijgt vanzelf een rekening met alle gemaakte kosten als deze betaald sluiten u weer aan. nou en dat was het. de jongen hebben de kabel afgedopt en gingen weg binnen 10 minuten was iedereen weg. inmiddels 10 uur 's-avonds met regen waar je bang van word. stond ik daar zonder stroom in het donker met mijn vrouw en kind.....
dus ik nog iemand gevonden die zo hulpzaam was met een aggregaat te leveren en om 2 uur in de nacht konden we dan gaan slapen.
de volgende ochtend gelijk gebeld wat dat voor praktijken waren maar de mevr kon mij niet helpen verder het was te kort dag, ik moets de volgende dag maar bellen. ik wat advocaten gebeld maar ook die wisten niet wat ze hoorde en wisten ook niet wat ze er mee moesten, afwachten was het antwoord.
gisteren weer gebeld en toen kwam het antwoord dat het minimaal 10 dagen duurt voordat ik bericht zou krijgen wat de kosten waren die ze gemaakt hebben, en ook voor uitslag van de meter of daar wel/niet meer gerommeld is, en tevens een naheffing van vebruikte stroom.
ik was helemaal overdonderd.... dit kan toch niet waaar zijn, hoezo word dat opmij verhaalt? er is niets aan getroffen, ze hebben meerdere kansen gehad om het eerder op te lossen, ook na verzoek vanuit mijn kant, maar nee pas 5 minuten over 12 komen ze aan kakken. hoezo met de meter gerommeld dat is 100% niet gebeurt en die aftaking dan , graaf die dan op en kijk waar die eindigt, nee niets, ik heb hem zelf opgegraven en ongeveer een meter verder was hij afgekapt met een mof, wat en waarom weet ik niet de vorige bewonders misschien , wie zal het zeggen. al om al er staat nu de hele dagen zo'n achterlijk ding langs mijn huis te brullen. kost klauwen met geld.
en waarschijnlijk dadelijk nog een flinke rekening ook nog. dit zet je aan het denken hoe machtig zulke grote instanties zijn. ze doen maar en anders span maar een kort geding aan. lachen hun om. dus ik ben me nu aan het verdiepen in aggregaten en dergelijk of ik niet op de een of andere manier nooit meer van liander en nuon stroom hoef te betrekken. als iemand tips heeft.....

een aggregaat op diesel is niet te doen ben ik inmiddels achter ding slurpt 3 liter diesel per uur weg..... :evil:

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 9:51 
Trucker

Sodeju!

Ik klaag al wanneer m'n meterstanden niet goed worden over genomen....

Off-grid leven is zeker interessant, maar niet eenvoudig.

1982 Impala daily driver
1984 K10 Pick-up 400 CID

Give me a long enough lever and a place to stand, and I shall move the earth or break this bolt...Whatever, just hold my beer!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 14:35 
Heavy Trucker

Erik; wat een kutverhaal!! Ik zou een advokaat zoeken die WEL wil ondernemen. Het is heel simpel; ze hebben bij jou niets gevonden dus zij zijn fout, dus hun moeten voor de kosten opdraaien en als je het slim speelt, kun je ze nog claimen ook.

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 15:53 
Truck forum Junky

dave schreef:
Zo de knetters zeg wat lees ik nu weer allemaal zijn ze godver de godver wel helemaal goed bij hun hoofd zeg :evil: :evil: :evil: :evil: waarom zoek je niet gewoon de media op daar hebben die parasieten een hekel aan echt hoor dit soort gasten zie ik heel graag ALS ZE LIGGEN OPGEBAARD IN HUN KIST tyfus volk :twisted: :twisted:

+ 1 :!: :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 20:14 
Pro Trucker

Hey Erik ik heb zo'n kut accefietje ook eens meegemaakt, met de essent, hier, heb het dus voor laten komen, en heb het wel gewonnen,
die denke dat ze alles klaar kunnen spelen, als je zegels NIET verbroken waren , en als zij de meterstand NIET hebben overgenomen, tijdens de overdracht,kunnen ze aan een meter van 1962, jou NIET voor fraude betichten,

ZE Proberen het in eerste instantie wel, mede omdat je dan eigenlijk geen verhaal kan doen voor schadevergoeding,

maar ik denk omdat je het meschien alles mooi en goed voor elkaar hebt, en dan kan je wel eens last krijgen ,van afgunstige mensen, en die lullen zomaar wat, en da krijg je een verdachte status

als ik in de toekomst ooit eens een ander huis koop, Dan laat ik de meter door de desbetreffende leverancier, alles controleren,
ik wil dat geouwehoer geen 2e keer meemaken

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 20:24 
Heavy Trucker

Hey Benny :)
Wij hebben de hele winter op hout gestookt en 1300 kuub gas en 400Kw bespaard.... zal ze hier ook wel krijgen voor een controle :bounce: Schijthonden!!! GRRRRRR

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 21:25 
Trucker

dave schreef:
Zo de knetters zeg wat lees ik nu weer allemaal zijn ze godver de godver wel helemaal goed bij hun hoofd zeg :evil: :evil: :evil: :evil: waarom zoek je niet gewoon de media op daar hebben die parasieten een hekel aan echt hoor dit soort gasten zie ik heel graag ALS ZE LIGGEN OPGEBAARD IN HUN KIST tyfus volk :twisted: :twisted:

Denk aan je hart Dave, deze "gasten" worden doorgaans gecremeerd , hoogste stand en in besloten kring :D :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]