Heeeeee mannenbroeders,
De ene meeting is nog niet geweest en de volgende staat al weer in de planning
(heeft jacob ook eens een vrije dag

)
Nadat elwin aankondigde zijn 2de srt meeting te organiseren ,is bij mij t idee ontstaan om een ALL USA pickup meeting te organiseren
Na wat pmmetjes op en neer met peer rene en elwin ben ik me gaan orienteren op een mooie lokatie die voor iedereen een beetje centraal is
Gezien t grote aantal belgische vrienden leek mij Eindhoven voor de meeste een redelijk centraal punt
En wat blijkt nou,in eindhoven ligt een groot truckers cafee nl :TRUCKSTOP 8
Nog een voordeel was de eigenaar de baas van mijn broer is
Omdat t voor mij ook de eerste keer is dat ik zo iets dergelijks organiseer ,wil ik t dit jaar nog eenvoudig houden
Gezelligheid moeten we toch zelf maken
Uitbreiden met een band,kraampjes of wat dan ook kan na gebleken succes altijd nog
Plaats is er genoeg,ik schat dat we er wel met 300 a 350 trucks kunnen staan
Verder is t restaurant de hele tijd geopend speciaal voor ons
Ik hoop op een massale opkomt van hier(alle leden zijn welkom)
En verder is heel pick up rijdend Belgie en Nederland welkom(dus usa only maar ook caminos en rancheros)
Dus nog ff in t kort:
Zondag 27 september 2009
Truckstop 8
Industrieterrein Acht
Eindhoven
van 11:00 tot 17:00Voor verder info kunnen jullie me altijd een pm sturen

Na wat overleg met John hebben we besloten om de volgende Cups uit te reiken aan het einde van de dag..
Best of Wheels.
Best of Paint.
Best of Oldtimer.
Best of Newtimer
Top 3 show & Shine.
En natuurlijk...... BOSS !!!
Verder zijn er ook nog een 4 tal cups voor wat funny catogorieen (en 1 zeer serieuze) maar dat blijft een verrassing tot de uitreiking.......iedereen maakt hier kans op
Dus aan iedereen die zich nog niet aan het lijstje heeft toegevoegd:::: INVULLEN EN AFKOMEN !!