Het is nu di jul 01, 2025 6:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: respect !!
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 0:03 
Trucker

ik kom al jaren lang op USA meetings met veel plezier en we zijn altijd in voor wat ongein te trappen en moet zeggen dat het er altijd erg gezellig is ( wat men niet altijd kan zeggen van MC meetings met hun haantjes gedrag)

Sinds een aantal jaar met de opkomst van het internet zijn er forums ontstaan
Ik ben nu reeds aantal jaar lid van diverse forums maar moet hard op roepen dat het USA truck forum mijn grootste favoriet is
Rede is dat er op diverse forums respect voor ander en hun auto of evenementen ver te zoeken is
het lijkt er wel op of men er op uit is om de ander alleen maar af te zeiken !!

Natuurlijk hoeven we niet allemaal door een deur maar ik vind het niet nodig om een ander in de stront te zetten waneer hij een ander mening heeft
Ach hier en daar ontstaat er wel een discussie wat natuurlijk wel logisch is maar even goed als men hier en daar een korreltje zout neer legt komt het wel goed denk ik
wanneer ik een topic lees denk ik echt waar gaat dit over laat de man in zijn waarde en klik gewoon verder naar een ander topic

We zitten toch hier met zijn alle voor de zelfde passie denk ik USA picukup / meeting / cars / noem maar op

Gr AAV !!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: respect !!
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 17:36 
Trucker

X1 :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright:

ron

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 19:53 
Pro Trucker

X2 :thumbleft:

# Het nadeel van niks doen is dat je nooit weet wanneer je klaar bent #

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:07 
Pro Trucker

Dave , als je nog effe was doorgegaan, was ik mischien Spontaan, gaan JANKE :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:23 
Trucker

Zo is dat! Ik lees ook graag het forum omdat het een leuk en spontaan forum is. Helaas heb ik het vaak te druk met mijn bedrijf en daarom geen/weinig tijd voor meetings :( ik ga wel m'n best doen om er binnenkort eens bij te zijn! Een aantal van jullie ken ik wel, zo kom ik weer iemand tegen op de a7 zo stond ik ooit bij general parts kom je iemand tegen die ome Willem schijnt te zijn, dan bouw je een standkachel in een bus voor Dave :P en bezorg je z'n broer een lier :albino: En dan boor je ineens een heel groot gat in een boot, waar je vervolgens een Boegschroef inzet voor Christiaan;). En dan krijg je ineens een hele mooie wakeboard boot om te verkopen van Michael :D enzo verder! Dik voor elkaar zo"n forum waar iedereen elkaar iets gunt en vriendelijk is! Toppertje dus.

http://www.watersportwinkel-reus.nl
Dodge Ram Hemi sport 1500. 2012

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:26 
Trucker

hallo
ik reageer niet zo vaak maar ben het er helemaal mee eens.
ik kijk ook mee op een ander forum maar wat een gezijk allemaal.
hier is het heel wat gemoedelijker ga zo door.
dan lees ik wel een beetje mee als jullie dat niet erg vinden. :P :P

groetjes erik

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:34 
Heavy Trucker

Dave :) :) Ik kom spontaan klaar van je betoog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Daar kunnen een aantal mensen een puntje aan zuigen!! (so to speak).
Het blijft altijd moeilijk op een forum... Jer schrijft wat heen en weer, maakt leuk contact en dan... heb je een meeting....Dan blijkt plots, dat de een een echte toffe gozer of meid is en soms, eerder vaak denk je, "wat een lul van een vent!" soms is het helemaal niet goed om elkaar in het echt te leren kennen :cry: .
Ik heb 8 jaar op een scheepvaartforum gezeten, vanwege mijn vaartijd als kolenstoker/machinist en op een zeesleper... blijkt me daar, dat de Heren HWTK's en stuurlui (die overigens het best aan wal floreren :twisted: :twisted: ) nog steeds na 30jaar aan de wal te zijn, in ene pretenties hebben en de boel goed verzieken.
Aangezien ik nogal es een ongezouten mening uitstoot, ben ik er al een paar keer afgegooid, om later weer als "het verloren kind binnen te worden gehaald"!
Om kort te gaan; je hebt een vast ploegje mensen waar je heel goed mee bent, je een potje mee kan breken en drinken... en de rest? Daar hou je altijd een zekere gereserveerdheid bij.. Zaaks is , om je grote bek met respect open te kunnen trekken, zonder de anderen te beschadigen. Ik vind het hier een topfurum en er valt hier veel te lachen, te leren ,te lezen en te ouwehoeren, en waar nodig, help je elkaar es. en nou ga ik nog effe op "Boobs butts en beer kijken; even een dorstige mond veroorzaken, want het is tijd voor een Belgisch beertje!! :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl
"Draaibanken, dat benne rare mensen meheer SonnebergheAfbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:50 
Pro Trucker

dave schreef:
Ik ken jou jij kent mij, je zegt het zelf al omdat je geregeld je neus laat zien op meetings en zo elkaar redelijk kan inschatten hoe iemand iets bedoeld.
Met een aantal heb je ook persoonlijk contact en je gunt elkaar wat omdat je op dezelfde golflengte zit, dankzij Battie heb ik een goed machinebouwer gevonden, ik doe wat voor hem hij doet wat voor mij, met mijn broertje heb ik ook voor het eerst van mijn leven een bakkie gedaan dankzij het forum, en zakelijk ook wel eens aan de bel.
Mensen waar je op kan bouwen en vertrouwen die met raad en daad voor je klaarstaan, Rene, Peer, Benny,Elwin,Ton, Freddy, Ome Willem, Maijo dankzij Dre heb ik Sonia op mijn facebook GEWELDIG :lol: Joop die altijd luisterd en raad geeft en altijd in voor een geintje, Antonie godsamme wat heb ik daarmee gelachen vorige week om een paar klote nikes was het even klaar begint Benny weer, nieuwe mensen die we ontmoeten, Jajo opeens was hij er met de snertmeeting en met de rondrit van Zwijndrecht stond hij er ook omdat er een truck tekort was, hij moest wel de verjaardag een dag vervroegen om daar bij aanwezig te kunnen zijn, Frans srt zal je ook altijd zien, Fred ook altijd met zijn neus voorop, en dan die kale gui voor het eerst gezien en de klik is er gelijk, Ernst met zijn dikke chevy, Jhon die met vele vrijwilligers de megameeting in Eindhoven organiseert.
Nee ik kies ze zelf wel uit en ik weet wat ik aan iedereen heb en met de rest die lopen te piepen en te mouwen (mits ik weet hoe ze het bedoelen of zien, omdat ik ze ken) veeg ik mijn reet af.
Want de vaste kern is de groep waar nooit geen gezeik mee is OMDAT ZE ELKAAR KENNEN gewoon een goudgroep goed dat het effe aanhaalt Marco :thumbleft: :thumbleft:
EN NOU JIJ BOLLE ZEIKSTRAAL

HEY , je vergeet mij kut :!: :!: :!: :!: :!: of ben ik je vriend niet meer :D :D :D :D :D :D :D :D

http://www.everyoneweb.com/transportdiensten/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 22:54 
Heavy Trucker

Thierry :) Gauw even naar "Boobs enz enz... even je frustratie "wegwerken".. Dan kijk je weer helemaal fris tegen het onderwerp aan!! :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 23:00 
Super Trucker

Grote mannen in even zo grote trucks en nou gaan we ineens softies worden :?: :wink:
Kom mensen, zet je voetjes op de vloer en ga weer verder met het normale leven. :?
Het lijkt wel komkommer tijd hier. :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 23:10 
Heavy Trucker

mogge Joop :wink:
Daarom heb ik die truck ook nodig; m'n "soft side" verdoezelen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

www.technomotion.nl

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 23:11 
Heavy Trucker

dave schreef:
Ik ken jou jij kent mij, je zegt het zelf al omdat je geregeld je neus laat zien op meetings en zo elkaar redelijk kan inschatten hoe iemand iets bedoeld.
Met een aantal heb je ook persoonlijk contact en je gunt elkaar wat omdat je op dezelfde golflengte zit, dankzij Battie heb ik een goed machinebouwer gevonden, ik doe wat voor hem hij doet wat voor mij, met mijn broertje heb ik ook voor het eerst van mijn leven een bakkie gedaan dankzij het forum, en zakelijk ook wel eens aan de bel.
Mensen waar je op kan bouwen en vertrouwen die met raad en daad voor je klaarstaan, Rene, Peer, Benny,Elwin,Ton, Freddy, Ome Willem, Maijo dankzij Dre heb ik Sonia op mijn facebook GEWELDIG :lol: Joop die altijd luisterd en raad geeft en altijd in voor een geintje, Antonie godsamme wat heb ik daarmee gelachen vorige week om een paar klote nikes was het even klaar begint Benny weer, nieuwe mensen die we ontmoeten, Jajo opeens was hij er met de snertmeeting en met de rondrit van Zwijndrecht stond hij er ook omdat er een truck tekort was, hij moest wel de verjaardag een dag vervroegen om daar bij aanwezig te kunnen zijn, Frans srt zal je ook altijd zien, Fred ook altijd met zijn neus voorop, en dan die kale gui voor het eerst gezien en de klik is er gelijk, Ernst met zijn dikke chevy, Jhon die met vele vrijwilligers de megameeting in Eindhoven organiseert.
Nee ik kies ze zelf wel uit en ik weet wat ik aan iedereen heb en met de rest die lopen te piepen en te mouwen (mits ik weet hoe ze het bedoelen of zien, omdat ik ze ken) veeg ik mijn reet af.
Want de vaste kern is de groep waar nooit geen gezeik mee is OMDAT ZE ELKAAR KENNEN gewoon een goudgroep goed dat het effe aanhaalt Marco :thumbleft: :thumbleft:
EN NOU JIJ BOLLE ZEIKSTRAAL

Ik schiet helemaal vol.
Wat een spreker is die man

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 23:16 
Truck forum Junky

Floris schreef:
Grote mannen in even zo grote trucks en nou gaan we ineens softies worden :?: :wink:
Kom mensen, zet je voetjes op de vloer en ga weer verder met het normale leven. :?
Het lijkt wel komkommer tijd hier. :D

precies joop ik krijg er ook een beetje de schijt van , van al de gezever :!: ik denk ik zeg niks maar nu ik jou reactie lees kan ik het niet laten :wink: joop x2 :D en nou weer grote mensen praat , en niet ten lang verhalen die lees ik toch nie :!:

Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 8:14 
Heavy Trucker

inderdaad wat een gezeik hier op dit forum zeg.

WWW.355ELCAMINO.COM

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 9:20 
Heavy Trucker

heb ik iets gemist pfffff :?: :?: :?:
handelaars - komkommers - zeverzakken - btwneukers - oudijzerboeren - liefhebbers - goudzoekers - softie,s - zeikers - oplichters en rellers
jaja we hebben ze allemaal hier in huis
en daarom is dit ook zo,n super gezellig forum waar eens gelachen kan worden :lol: :lol: :lol: :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]