Ik ken jou jij kent mij, je zegt het zelf al omdat je geregeld je neus laat zien op meetings en zo elkaar redelijk kan inschatten hoe iemand iets bedoeld.
Met een aantal heb je ook persoonlijk contact en je gunt elkaar wat omdat je op dezelfde golflengte zit, dankzij Battie heb ik een goed machinebouwer gevonden, ik doe wat voor hem hij doet wat voor mij, met mijn broertje heb ik ook voor het eerst van mijn leven een bakkie gedaan dankzij het forum, en zakelijk ook wel eens aan de bel.
Mensen waar je op kan bouwen en vertrouwen die met raad en daad voor je klaarstaan, Rene, Peer, Benny,Elwin,Ton, Freddy, Ome Willem, Maijo dankzij Dre heb ik Sonia op mijn facebook GEWELDIG

Joop die altijd luisterd en raad geeft en altijd in voor een geintje, Antonie godsamme wat heb ik daarmee gelachen vorige week om een paar klote nikes was het even klaar begint Benny weer, nieuwe mensen die we ontmoeten, Jajo opeens was hij er met de snertmeeting en met de rondrit van Zwijndrecht stond hij er ook omdat er een truck tekort was, hij moest wel de verjaardag een dag vervroegen om daar bij aanwezig te kunnen zijn, Frans srt zal je ook altijd zien, Fred ook altijd met zijn neus voorop, en dan die kale gui voor het eerst gezien en de klik is er gelijk, Ernst met zijn dikke chevy, Jhon die met vele vrijwilligers de megameeting in Eindhoven organiseert.
Nee ik kies ze zelf wel uit en ik weet wat ik aan iedereen heb en met de rest die lopen te piepen en te mouwen (mits ik weet hoe ze het bedoelen of zien, omdat ik ze ken) veeg ik mijn reet af.
Want de vaste kern is de groep waar nooit geen gezeik mee is OMDAT ZE ELKAAR KENNEN gewoon een goudgroep goed dat het effe aanhaalt Marco
EN NOU JIJ BOLLE ZEIKSTRAAL