Sammy11 schreef:
bieke schreef:
ok, nu de 10 pagina's dan toch bereikt zijn, met een hoop geleuter.... de dodge is verkocht met 1000€ winst

echt voor te lachen , uw "man" is een snul , en snullen horen niet in trucks.
en jij mag er eigenlijk nog niet naast zitten , wat een zaag van een wijf seg...
ietwat ongenuanceerd gezegd, maar ik ben het met je eens.
als je toch al van plan bent om de dodge te verkopen omdat manlief stoer heeft zitten doen naar de moedertjes, waarom kom je dan hier vragen stellen? je hebt de keuze toch al gemaakt.
het is heel simpel. als je niet gewend bent aan auto's met veel vermogen/koppel, dan moet je ze of niet kopen, of oefenen hoe de auto reageert.
ik heb dan veel snel spul gereden, maar niet het gevoel dat mn dodge een ongeleid projectiel is. ik zet hem wel in 4x4 auto als de wegen zeiknat zijn en blijf van het esp knopje af... dan kun je redelijk tof doen, zonder gevaarlijk te worden. maar alles staat of valt bij voertuigbeheersing.....
hier dus komen zeiken op de auto, terwijl hij een kakchauffeur is en niet meer durft..... ehmmm koop een roze legging voor hem en neem hem mee naar de yoga....
doe dat gewoon in het vervolg niet als jullie de beslissing al hebben genomen...