Zo, vorige week maar eens me tank leeg gereden. Leuk joh als je alleen een lpg tank hebt

Kon nu wel mooi me tankmeter maken zodat ik het niveau op me originele brandstofmeter kan aflezen. Oude vlotter er ff uithalen wat dus mooi niet ging omdat die ouwe meuk weer eens vast gerot zat maar na ff skarrelen toch er uit gekregen. Daarna een nieuw vlotter er in en een paar draadjes aansluiten en dat was ook weer voor elkaar.

Meteen een nieuwe afnamekraan er in en de 6mm leiding van tank naar verdamper vervangen voor 8mm. Ook meteen maar even een revisie kitje in me verdamper gestopt en de verdamper van de linkerkant naar de rechterkant van de motorruimte verplaatst zodat ik van die achterlijke slangen over me motor af was. Toen ff een maat van me opgetrommeld om me naar het tankstation te slepen. Toen die er was moest ik nog wat draden aansluiten en de oude lpg leiding nog verweideren. Dat laatste zou hij wel ff doen, opeens hoor ik onder de auto vandaan "das vreemd" en ik vroeg wat "nou dat er vloeistof uit de leiding komt" knipt ie gewoon me remleiding ff door de midden dacht ie dat het de gasleiding was

Dus dat werd geen sleep naar het tankstation maar een nieuwe remleiding maken

Maar dat heeft ie wel weer netjes in orde gemaakt dus over die leiding hoef ik me een heel tijdje geen zorgen te maken (of juist wel)

Zojuist ff bij het tankstation de tank vol geklapt en het hele zootje draait weer. Tankmeter geeft ook keurig netjes alles aan dus ben weer helemaal happy

Verdamper

Verdamper aan brokkies

En weer in elkaar.

Oude situatie

Nieuwe situatie