Zo dat was een lang weekend; vrijdag naar het straal bedrijf toe..dat was al een opgave met de sneeuw. De bus had geen winterbanden, dus lukte het bijna niet om naar binnen te rijden. Dan de hele dag stralen en 's avonds ontstoffen, ontstoffen, ontstoffen, ontstoffen, ontstoffen, ontstoffen..en kitten. ik was om 2:30 's ochtends thuis en had zaterdag een vol programma dus uitslapen was er niet bij. zaterdag avond om 21:30 was ik pas weer in de werkplaats en wat denk je..staat de cabine al in kleur! Mijn Maat Ferry was al om 18:00 in de werkplaats en is toen meteen begonnen met onvetten, ontstoffen, ontvetten, ontstoffen en toen primer en de kleur! omdat dit speciale vliegtuig verf is, spuit je dit nat op nat..dus kan je om de 20min een laag aanbrengen. al met al was ik dus zaterdag nacht alom 1:00 thuis. nu dan de foto's
Ferry aan het kitten

gestraalde achterkant, firewall en hemel

keiharde dorpel, de vloer hebben we niet gestraald, er zit geen roest en er komt toch bekleding overheen

we hebben bijna een emmer straalgrit nog uit de cabine gehaald

goede laag kit erin

we hebben de cabine de gestraald, gekit, primer, en meteen gespoten..niks schuren, geen spuit plamuur..gewoon what you see ius what you get. dus ja er zitten hier een daar een deukje, maar mijn opzet was zo goedkoop en snel mogelijk de cabine op te knappen.
the moment we have all been waiting for!!

[/
Toen Ferry aan het spuiten was, ben ik maar weer gaan stralen..deze keer de radiator support.

nu heeft Ferry toch weel veel stofjes in het spuitwerk ontdekt en de keuze is poets tol of overspuiten..waarschijnlijk wordt het de poets tol en commandeur