Het is nu di aug 19, 2025 20:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Al weg...
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 0:28 
Trucker

guyssssss .... ik blijf ook op puur naft , lpg is een keuze die je maakt al zou ik het niet doen omdat ze er niet voor gemaakt zijn :wink:
@ lpg : ik begrijp u wel , maar stop met je verkoop en gelul hier op het forum , sorry voor de taal maar je doet er jezelf geen goed aan hier op het forum.
( komt stillaan beetje over als " ik ben de beste in lpg " ) ...... ene ik moet geen uitleg :wink:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 0:45 
Trucker

Sammy11 schreef:
Ik heb bij verschillende installateurs mn oren gelegd , en jullie zeiken constant mekaar af.
Dan word het heel moeilijk voor de potentiele klant.
Ik heb geen namen gekregen/gevraagd , maar geloof me , er word wat geroddeld in jullie "branche".

Waha roddelen :D ? is dat alles..
in mijn brance wordt ook nog geslagen als je een verkeerde wijk binnen stap. :sad6: :boxing:

Afbeelding

"IF YOU CAN'T DODGE IT - RAM IT"

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 1:09 
Pro Trucker

axxel schreef:
Dat is allemaal weer snel geregeld Sammy.
Het verbouwen van de magnaflow viel mee voor de 2006??

Ja hoor , de beugel van de originele uitlaat afgehaald en op de Magna gezet.
Zit er perfect onder :thumbup:
Wheelliners ook in orde , en de shakles maken de lijn vd truck perfect.
K&N dropin ook effe erin geplaatst.

oh ja , en de bedrug maakt het helemaal af... :D

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 1:42 
Heavy Trucker

Citaat:
@ lpg : ik begrijp u wel , maar stop met je verkoop en gelul hier op het forum , sorry voor de taal maar je doet er jezelf geen goed aan hier op het forum.
( komt stillaan beetje over als " ik ben de beste in lpg " ) ...... ene ik moet geen uitleg

kom jongens... we hebben met z'n allen afgesproken dit forum clean te houden van viesmakerij tov elkaar, dus let it be...
In mijn opzicht is lpg oprecht een liefhebber die zich niet uit commercieel oogpunt heeft aangemeld (of ik moet iets gemist hebben) dus laat gaan......... 8)

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 11:38 
Ik wil helemaal niet als de wijsneus overkomen. Ik ben ook niet op het forum gekomen om mijn zaak te promoten, ik ben op het forum gekomen omdat ik bezeten ben de SRT10. Ik heb ook een mail gestuurd naar Guy de installateur van Sammy zijn SRT10, waarin ik heb uitgelegd wat er toch minimum op moet zitten om de SRT te voorzien van genoeg eten. Ik denk niet dat iemand tegoei begrijpt dat ik zomaar alles vertel op forum en aan collega installateurs, wat ons ook bloed zweet en tranen heeft gekost. En dit word niet in dank afgenomen, en aan d3ze je hebt gelijk ik zit hier inderdaad niet op mijn plaats, ik denk dat ik enkel puur op technische forum's moet blijven daar word dit wel in dank afgenomen. Je ziet dat je dagelijks nog iets kan leren. :wink:

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 11:56 
dodgevipertrucks schreef:
@ LPG, heb je toevallig niet een paar mooie fotos van je SRT-10 truck voor op mn website?
We proberen zo de vele europese SRT-10 trucks bij elkaar te krijgen en daar hoort jouwe ook uiteraard bij :wink:. Zou het leuk vinden om ook wat fotos van jou truck op mn site te kunnen plaatsen :wink: :thumbup:

Mail ze anders maar door naar dodgevipertrucks@quicknet.nl

@ Sammy, jou truck staat er ook nog niet op he :)

thx, zou leuk zijn.
Op mijn site staan er al leuke www.lpgderoover.be
Ik stuur er wel wat door.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 13:09 
Pro Trucker

lpg schreef:
Ik wil helemaal niet als de wijsneus overkomen. Ik ben ook niet op het forum gekomen om mijn zaak te promoten, ik ben op het forum gekomen omdat ik bezeten ben de SRT10. Ik heb ook een mail gestuurd naar Guy de installateur van Sammy zijn SRT10, waarin ik heb uitgelegd wat er toch minimum op moet zitten om de SRT te voorzien van genoeg eten. Ik denk niet dat iemand tegoei begrijpt dat ik zomaar alles vertel op forum en aan collega installateurs, wat ons ook bloed zweet en tranen heeft gekost. En dit word niet in dank afgenomen, en aan d3ze je hebt gelijk ik zit hier inderdaad niet op mijn plaats, ik denk dat ik enkel puur op technische forum's moet blijven daar word dit wel in dank afgenomen. Je ziet dat je dagelijks nog iets kan leren. :wink:

en

lpg schreef:
Sammy11 schreef:
hey JM,
Guy van Classic-Car-Company in Essen.

Oei, veel geluk

valt toch moeilijk te rijmen met elkaar....
:?

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 13:39 
Ik ga het nog één keer proberen.
WIE, WAAR, LPG INBOUWD MAAKT MIJ NIET UIT.
IK VIND HET WEL BELANGRIJK ALS JE DE SNELLSTE TRUCK TER WEERELD GAS INBOUWD DAT DIT NOG ZO BLIJFT.
WAAROM DENK JE DAT LPG ALTIJD AFGESTAFT WORD???????
IK VIND HET LACHWEKEND ALS MENSEN BESPAREN IN EEN DEGELIJKE LPG INSTALLATIE MAAR WEL EEN HOOP TROEP KOPEN DAT JE WEL AAN DE BUITENKANT ZIET.
IEDEREEN DIE NOG STEEDS VIND DAT HUN INSTALATIE MET 1 VERDAMPER GOED RIJD BEN IK MEE EENS DIT KAN PERFECT VOOR EVEN ROND DE KERK TE RIJDEN.
RIJ DE AUTOSNELWEG OP EN VLOER HEM DAN ZUL JE MERKEN DAT NA ENKELE MINUTEN DE TRUCK SLECHT BEGINT TE LOPEN OMDAT 1 VERDAMPER IN ZO KORTE TIJD DE VLOEIBARE LPG NIET MEER KAN OMZETTEN NAAR DAMPGAS
IK HEB DE INSTALATEUR VAN SAMMY ZIJN AUTO EEN MAIL GESTUURD MET DE RAAD OM ALLES DUBBEL TE MONTEREN. HIEROP WERD GEANTWOORD DAT SAMMY ZELF DE DIAGNOSSE ZOU DOEN. JE EXPERIMENTEERD NIET OP KLANTEN HUN AUTO'S.
KIJK DIT IS MIJN VISIE, TEGOEI OF NIET EN DAARTUSSEN IS NIKS.
ALS DADELIJK IEMAND MET ZIJN 800 PK SNELLE FERRARI OP LPG WIL RIJDEN MOET JE DIT BOUWEN ZODAT DE WAGEN OP LPG HETZELVDE VERMOGEN TOT TOP HEEFT, ALS JE DIT NIET KAN OF DE KLANT WENST DIT NIET TE BETALEN MOET JE HET NIET DOEN.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 13:46 
Trucker

lpg schreef:

WAAROM DENK JE DAT LPG ALTIJD AFGESTRAFT WORD???????

IK VIND HET LACHWEKEND ALS MENSEN BESPAREN IN EEN DEGELIJKE LPG INSTALLATIE MAAR WEL EEN HOOP TROEP KOPEN DAT JE WEL AAN DE BUITENKANT ZIET.

hier heb je wel volkomen gelijk in volgens mij

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 13:57 
Pro Trucker

ik rijd rond de kerk en op langere afstanden op mn gemakje op gas en als ik echt eens wil door denderen zet ik hem op benzine.

heb altijd een tank vol 98 benzine om "speciaaltjes" te doen of om "snelle duiters" te verrassen... :twisted:

als ik gewoon aan het cruisen ben en niet sneller dan 140 ga vind ik het een erg fijn idee dat er gas a 37 cent/liter de pijp uit vliegt ipv benzine die 3x zo duur is.

ieder zo zn manier van doen...

ps: en vergeet het milieu niet... :wink: :mrgreen:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 14:02 
Trucker

je kan het ook omdraaien

Je rijd gewoon op benzine , en als je lekker wil cruisen zet jem gewoon op gas, das dus ook 'n manier van rijden op gas

Dodge Ram
Buell X1
Harley Davidson Night Rod Special

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 15:10 
Pro Trucker

lpg schreef:
WIE, WAAR, LPG INBOUWD MAAKT MIJ NIET UIT.
IK VIND HET WEL BELANGRIJK ALS JE DE SNELLSTE TRUCK TER WEERELD GAS INBOUWD DAT DIT NOG ZO BLIJFT.
WAAROM DENK JE DAT LPG ALTIJD AFGESTAFT WORD???????
IEDEREEN DIE NOG STEEDS VIND DAT HUN INSTALATIE MET 1 VERDAMPER GOED RIJD BEN IK MEE EENS DIT KAN PERFECT VOOR EVEN ROND DE KERK TE RIJDEN.
RIJ DE AUTOSNELWEG OP EN VLOER HEM DAN ZUL JE MERKEN DAT NA ENKELE MINUTEN DE TRUCK SLECHT BEGINT TE LOPEN OMDAT 1 VERDAMPER IN ZO KORTE TIJD DE VLOEIBARE LPG NIET MEER KAN OMZETTEN NAAR DAMPGAS
IK HEB DE INSTALATEUR VAN SAMMY ZIJN AUTO EEN MAIL GESTUURD MET DE RAAD OM ALLES DUBBEL TE MONTEREN. HIEROP WERD GEANTWOORD DAT SAMMY ZELF DE DIAGNOSSE ZOU DOEN. JE EXPERIMENTEERD NIET OP KLANTEN HUN AUTO'S.
KIJK DIT IS MIJN VISIE, TEGOEI OF NIET EN DAARTUSSEN IS NIKS.
ALS DADELIJK IEMAND MET ZIJN 800 PK SNELLE FERRARI OP LPG WIL RIJDEN MOET JE DIT BOUWEN ZODAT DE WAGEN OP LPG HETZELVDE VERMOGEN TOT TOP HEEFT, ALS JE DIT NIET KAN OF DE KLANT WENST DIT NIET TE BETALEN MOET JE HET NIET DOEN.

Je moet niet beginnen roepen JM :?
Als men weet dat je met 1 verdamper niet op zolder moet gaan rijden met WOT is het 'de klant' z'n goed recht om te kiezen welk systeem hij plaatst en hoe uitgebreid dit moet zijn. Nog geen reden om onjuistheden te verkondigen of 'collega' installateurs af te breken door sarcastisch "oei veel geluk" te posten. Misschien hebben we dit allemaal verkeerd geïnterpreteerd doch lijkt me dit foutieve woordkeuze te zijn geweest. vraag jij het rijgedrag of onder welke omstandigheden de LPG zal werken bij offerte aanvraag van klanten? Vroeger niet althans.
:roll:
Coit, ben tevreden over het mijne, it does the job tijdens cruisen (onder 2500 rpm). Meer moet dat niet zijn. :mrgreen:

1949 Mercury Eight SRT DNA : body is off the frame.
I intend to live forever - so far, so good

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za maart 14, 2009 15:53 
Pro Trucker

@ Elwin
ik ga een dezer een foto-reportage maken en stuur de fotos dan onmiddelijk naar jou.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 16, 2009 10:23 
Je moet niet beginnen roepen JM :?
Als men weet dat je met 1 verdamper niet op zolder moet gaan rijden met WOT is het 'de klant' z'n goed recht om te kiezen welk systeem hij plaatst en hoe uitgebreid dit moet zijn. Nog geen reden om onjuistheden te verkondigen of 'collega' installateurs af te breken door sarcastisch "oei veel geluk" te posten. Misschien hebben we dit allemaal verkeerd geïnterpreteerd doch lijkt me dit foutieve woordkeuze te zijn geweest. vraag jij het rijgedrag of onder welke omstandigheden de LPG zal werken bij offerte aanvraag van klanten? Vroeger niet althans.
:roll:
Coit, ben tevreden over het mijne, it does the job tijdens cruisen (onder 2500 rpm). Meer moet dat niet zijn. :mrgreen:[/quote]

Ik vind niet dat je de klant moet laten kiezen, een klant kiest steeds het goedkoopste.
Je moet de klant juist inlichten wat de gevolgen kunnen zijn.
Ik weet dat 90% van de klanten worden gelokt met prijzen.
Zoals ik al een paar keer vermelde, je koopt een truck met 500 pk en wil die op LPG en het mag niks kosten want het is om te cruisen. Koop dan een 4.7 lekker goedkoop rijden, kan een goedkope installatie in. Mijn moto is tegoei of niet.
Ik vraag nooit aan mijn klant hoe ze rijden, wij zorgen gewoon dat onze installatie het vermogen aan kan. En als de klant dit niet wil betalen, sorry maar dan hebben ze echt de verkeerde keuze van wagen gemaakt of ze blijven beter op benzine rijden.
Kijk we kunnen nog weken discuteren over wat goed en niet goed is, ik denk dat iedereen die dit leest er toch over eens is dat de duurdere oplossing het beste is.
Ik hoop dat de dicutie hier stopt.

Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma maart 16, 2009 10:24 
lpg schreef:
@ LPG, heb je toevallig niet een paar mooie fotos van je SRT-10 truck voor op mn website?
We proberen zo de vele europese SRT-10 trucks bij elkaar te krijgen en daar hoort jouwe ook uiteraard bij :wink:. Zou het leuk vinden om ook wat fotos van jou truck op mn site te kunnen plaatsen :wink: :thumbup:

Mail ze anders maar door naar dodgevipertrucks@quicknet.nl

@ Sammy, jou truck staat er ook nog niet op he :)

thx, zou leuk zijn.
Op mijn site staan er al leuke http://www.lpgderoover.be
Ik stuur er wel wat door.

Ik kan op je site niks vinden hoor :?. Ik zie alleen die op de achtergrond.

Kijk maar even bij installaties en ga dan naar Dodge Ram SRT-10

Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 61 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]