CARlectra schreef:
Ik heb hem in onderhoud bij Stevering in Ulft hebben veel Amerikanen in onderhoud en verkoop klaar maken voor RD Classics uit Emmirich. Vorige week de eerste APK keuring achter de rug viel allemaal weer reuze mee en wel natuurlijk weer een grote beurt laten uitvoeren. Nu bijna 130dkm op het klokje staan.
Heb er al eerder van gehoord dat het een vertrouwd adres is, kan hier vanuit enschede er makkelijk naar toe rijden.Maar zit er steeds meer aan te denken om alles zelf te doen aan mijn truck volgens mij als ik het zo lees op dit forum moet dat goed zelf te doen zijn.
Krijg vandaag mijn uitgebreide diagnose uitlees apparatuur binnen dus kan dan al iets meer.
Nu nog even een lijstje maken wat ik allemaal ga vernieuwen, olie filters multiriemen etc etc.
Is kijken op welke km stand dergelijke onderdelen vervangen moeten worden.
Kan een lijst met de te vervangen onderdelen eigenlijk niet vinden op dit forum, dus als iemand toevallig iets weet hou me aanbevolen.
Als ik me niet vergis kun je zo'n lijst met wat wanneer te vervangen vinden in het wphb dat ik je gemaild heb.