guido schreef:
ilan schreef:
okéé
bedankt allemaal alvast voor reacties
diesel is zoiezo een must voor de volgende.. al was het maar om in het weekend en snachts en overal te kunnen tanken :p
maar ook gewoon omdat ik er zo niet voor ben om zware gewichten te gaan trekken op LPG
idee is om er een MTM 5ton fifthwheel achter te gaan hangen voor de geïnteresseerden
Dodge vind ik zelf ook gewoon super vet en zou ik graag terug hebben aangezien ik er nu ook eentje heb
maar de F250 vind ik er ook bangelijk brut uitzien
belangrijkste is dat het een goede pickup is met een goede motor
misschien inderdaad eens met beiden (chevy vind ik er zo braaf uitzien en is bijna niet te koop tweedehands) een toertje gaan doen en zien wat het zegt..
hou er wel rekening mee dat dit 9 van de 10 op c rijbewijs gaat zijn.
als het aan mij zou liggen zou ik voor de 6,6duramax diesel gaan , die izuzu is ooit verkozen geweest tot beste motor .
bij handiri staat nog een dodge en een ford f350., Die ford is op b rijbewijs dacht ik.
Veel succes met de zoektocht ik hoop dat er bij mij ook ooit terug een diesel komt en dan vooral de duramax.
mvg Guy
inderdaad meestal op C rijbewijs maar heb nu trailer gevonden die op B is (nog niet gekocht maar komt waarschijnlijk wel) dus vandaar opzoek naar zwaardere pickup C en dan zwaarder in de zin van motor, liefst zo licht mogelijk kwa gewicht :p
handiri heeft inderdaad nog een dodge staan maar is te nieuw voor mij (lees duur

)
Ford f350 ben ik niet tegegekomen ? maar zal waarschijnlijk ook te zwaar uitvallen...
grtz