Tieske schreef:
Zo hey, heb net 'even' het hele topic vol bewondering doorgelezen. Knap werk hoor, dat wil ik voorop stellen. Doe je alles zelf of krijg je veel hulp van bekenden? Het einde van de restauratie is bijna in zicht zo te zien, of moet je nog veel aan de motor doen?
Ik weet zeker dat hij er uiteindelijk toppie uit zal zien. Jammer dat er meer werk aan zat dan je verwachtte, maar uiteindelijk heb je wel een wagen waar je zélf hard aan gewerkt hebt. Bovendien weet je precies dat hij kei maar dan ook kei hard is.
Puik werk! Mooi om te zien.
Danku
Het meeste werk heb ik allemaal zelf gedaan, maar ik krijg af en toe wel hulp van een collega die er ook het nodige verstand van heeft ! Soms kan je echt wel een handje extra gebruiken, zeker bij de wat grotere delen zoals de bodemplaat en de zijkant van de laadbak. En niet te vergeten bij de dingen waar je op vast loopt, dan is het lekker als er iemand met een ander perspectief naar kijkt.
Betreft de motor daar moet ik ook nog het nodige aan doen, je heb vast wel gelezen dat het een 383 stroker blok gaat worden. Ben er nu eindelijk uit over wat voor krukas erin gaat komen, man wat zijn daar veel soorten en variaties in
Dus die bestelling gaat eerdaags de deur uit zodat ik van de Winter lekker aan de motor kan gaan hobbyen