depaulus schreef:
Ok frietbakker goed te horen dat het weer geregeld is.
Ik zelf kreeg ook een goed gevoel bij vd lans, nu benik heel benieuwd wat het jou gaat kosten.
Ik rij zelf door deze info ook niet echt op mn gemak, nu zit ik zelf bijna op 30.000 miles dus de afspraak voor nieuwe olie zit eraan te komen, dan kunnen ze gelijk goed controleren en evt. Verhelpen.
Ik kijk uit naar je verhaal als je meer weet.
Hopelijk dat je er nu vanaf bent.
Weet je daar trouwens wat meer over, hebben ze het nu verholpen? Kan het nu niet meer gebeuren?
Zo ja, wat is dan de oplossing geweest?
Hoor graag van je.
Gr, de paulus.
Ik ben zeer tevreden tot nu toe over van der lans, goede service, vriendelijke mensen, zeer mooie werkplaats!
Ben er zeker van dat het allemaal netjes geregeld gaat worden.
Als het goed is kan het nu niet meer gebeuren.
Wel raden ze hier op het forum aan op bij intensief gebruik om de 30.000 km de olie te vervangen.
Bij normaal gebruik om de 50.000 km.
Alles zit nieuw onder de auto en natuurlijk niet hetzelfde wat er onder zat het is nu veel beter.
Ik moet zeggen dat ik ook even het Veilig gevoel kwijt ben want het is heel raar als de hele boel blokkeert en je auto ineens stil staat op een niet normale manier.
Maar dat zal wel goed komen.
Wat ik weet is dat ze het echt goed oppakken en als je aangeeft het niet te vertrouwen ze het gelijk bekijken want het is levensgevaarlijk als het gebeurd met een hoge snelheid natuurlijk.