Het is nu zo mei 04, 2025 21:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Diablo tune
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 14:42 
Trucker

@sjeng, sjeng hoe lang rij jij al met die predator tune?
Wat doet het met je cillinder uitschakeling? Werkt dat nog?
Ik las hier laatst dat zelf de montage van andere uitlaten effect heeft hierop? Klopt dit?

Ik heb zelf andere eindstukken laten monteren voor een betere sound, volgens mij werkt het mds nog want ik rijd soms wel 1200km op een tank ( lange stukken en rustig).
Wel ben ik van mening dat de schakelmomenten beter kunnen en soepeler, hij mag wat meer bij de les zijn.
Als ik dit zo lees veranderd de tune dit positief, ik kan me dan ook juist voorstellen dat met betere timing qua schakelmomenten de auto zelfs minder gaat verbruiken, en met meer vermogen nog minder toeren gaat maken en daardoor ook minder verbuikt, is dit waar??
( ik heb hier zelf ervaring mee met een getunede A6 diesel, die kreeg er nog de tuning een bak koppel bij en liep direct een stuk soepeler en zuiniger)

En wat is eigenlijk de vermogenswinst van deze tune??

Magna Flow Exhaust System.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 15:55 
Super Trucker

depaulus schreef:
@sjeng, sjeng hoe lang rij jij al met die predator tune?
Wat doet het met je cillinder uitschakeling? Werkt dat nog?
Ik las hier laatst dat zelf de montage van andere uitlaten effect heeft hierop? Klopt dit?

Ik heb zelf andere eindstukken laten monteren voor een betere sound, volgens mij werkt het mds nog want ik rijd soms wel 1200km op een tank ( lange stukken en rustig).
Wel ben ik van mening dat de schakelmomenten beter kunnen en soepeler, hij mag wat meer bij de les zijn.
Als ik dit zo lees veranderd de tune dit positief, ik kan me dan ook juist voorstellen dat met betere timing qua schakelmomenten de auto zelfs minder gaat verbruiken, en met meer vermogen nog minder toeren gaat maken en daardoor ook minder verbuikt, is dit waar??
( ik heb hier zelf ervaring mee met een getunede A6 diesel, die kreeg er nog de tuning een bak koppel bij en liep direct een stuk soepeler en zuiniger)

En wat is eigenlijk de vermogenswinst van deze tune??

Ik heb de voorgeprogrammeerde tune 87 erop mds doet het alles werkt perfect, gaspendaal werkt sneller en hij schakelt wat beter.
Ik rij er nu meer als 2jaar mee, maar verbruik kan ik niets over zeggen volgens mij is het ongeveer het zelfde.

maar als je meer wilt weten moet je Jeroen(Bonza) vragen die heeft al meerdere DiabloTune programma's uitgeprobeerd. :laughing6:

Ram 2009 Laramie CrewCab
5.7 Hemi 395 PK 4x4 """SOLD""""
BriliantBlack Crystal Pearl Coat
Mopar R/T Hood, Tonneau Cover Are.
........................_______
.........._______//__|___ {\____
......../_(O)___//___|___/_(O)_/

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 8:56 
Trucker

ik heb ze ook allemaal uit geprobeerd en je kunt duidelijk de verschillen merken.
ik heb nog een diablo tune liggen die mag weg voor weinig aangezien ik toch geen ram meer heb en ook niet van plan ben er nog zo een te kopen.

10 GMC Sierra
UCTP.NL

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 11:43 
Trucker

Heeft er niet iemand toevallig een Predator (U7198) liggen voor een Avalanche 2002 ....

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]