T-Bob schreef:
tamara508 schreef:
pelle schreef:
niet weg doen het zijn de mooiste en ja aan een wagen van 20jaar en meer is er wel altijd iets aan te doen je moet er eigenlijk je hobby van maken

nee ik doe hem ook niet weg .. ik heb hem net .. maar ik wil geen hobby truck ... ik wil er mee rijden ....zo,n type ben ik gewoon hij mot het gewoon doen , anders word ik heel verdrietig ....
Dan denk ik dat je een jongere auto had moeten kopen,
Aan die oude krengen mankeerde altijd wel iets aan

Nee inderdaad dat nieuwe spul is veel betrouwbaarder, Automaatbakken die in elkaar draaien, aandrijfassen die er onder vandaan vallen, achterassen die in puin draaien. Je zou er zeker van uit gaan dat als je een wat jongere auto koopt dat het wel goed zit maar de praktijk blijkt jammer genoeg toch anders. Je moet gewoon geluk hebben met een tweedehands auto. Dan kan ie er nog zo mooi en goed onderhouden uitzien en door de vorige eigenaar goed behandelt zijn. Maar hoe zij de eigenaren daar voor er mee omgegaan

Dat zie je nu ook met de truck van Dave en Moniek, zelf zijn ze er superzuinig op en er wordt niet bespaart op onderhoud maar er zijn nu toch heel wat dingen aan het licht gekomen die niet goed onderhouden / gemaakt zijn door voringe eigenaren / garagebedrijfen. Dit had heel wat nare gevolgen kunnen hebben maar gelukkig waren ze er op tijd bij en werd er nu door iemand naar gekeken die er wel verstand van heeft. En dit is helemaal niet om het nieuwere spul af te kraken want ik vind het zelf ook supermooi en wat je zegt dat ouwe spul mankeert ook vaak wat aan maar naar mijn idee moet je gewoon geluk hebben met een auto. En vooral die amerikaanse bende want daar lijkt altijd wel wat mee te zijn

Zo ik ga vanavond maar weer eens verder met het reviseren van me blok