Opgelost, domme fout door mezelf gemaakt, origineel zit er tussen de hoofdremcylinder en de hydrobooster een plaatje van ong 1mm waarop accesoires gemonteerd zitten. Aangezien ik deze accesoires niet heb heb ik het plaatje niet gemonteerd (brainfart

) met als gevolg dat de afstand hoofdremcylinder ---> rembooster niet correct was, met als gevolg dat er druk bleef staan op de hoofdremcylinder wanneer het boeltje warm werd.
Na het monteren van het plaatje heb ik testritje gedaan met 10 noodstops 100km/h tot stilstand kort na mekaar, en geen probleem meer. De hydrobooster is naar mijn (waarschijnlijk foute

) mening de beste 'upgrade' die je kunt doen aan je remstysteem tenzij je begint met andere klauwen enzo natuurlijk, het verschil met de originele vacuumbooster is hemelsbreed, het pedaal is heel 'stevig' nu en om de wielen te blokkeren moet je helemaal niet hard trappen, maar het remmen blijft wel heel beheersbaar.
- Met mijn origineel remsysteem kon ik een remvertraging creeëren van 0.76g (gemeten met iphone)
- Met nieuwe EBC schijven en yellowstuff blokken kon ik (na inrijperiode) een remkracht van maximaal 0.80g creeëren, remvloeistof heb ik ook ververst.
- Met de hydrobooster er nog bij gemonteerd kon ik een remkracht van 1.05g creeëren.
De rembooster heeft me ong 170 euro gekost (tweedehands ebay) en is volgens mij zeker een aanrader als je meer remkracht wilt!
Originele vacuum booster:

Hydrobooster, bijkomend voordeel is dat bougies wisselen een stuk makkelijker wordt door de extra ruimte! Moet dringend de bedrading netjes maken ik weet het

Oude vacuumbooster & rempomp rechts naast de nieuwe hydrobooster & rempomp links: