lpg schreef:
Je moet niet beginnen roepen JM
Als men weet dat je met 1 verdamper niet op zolder moet gaan rijden met WOT is het 'de klant' z'n goed recht om te kiezen welk systeem hij plaatst en hoe uitgebreid dit moet zijn. Nog geen reden om onjuistheden te verkondigen of 'collega' installateurs af te breken door sarcastisch "oei veel geluk" te posten. Misschien hebben we dit allemaal verkeerd geïnterpreteerd doch lijkt me dit foutieve woordkeuze te zijn geweest. vraag jij het rijgedrag of onder welke omstandigheden de LPG zal werken bij offerte aanvraag van klanten? Vroeger niet althans.
Coit, ben tevreden over het mijne, it does the job tijdens cruisen (onder 2500 rpm). Meer moet dat niet zijn.

Ik vind niet dat je de klant moet laten kiezen, een klant kiest steeds het goedkoopste.
Je moet de klant juist inlichten wat de gevolgen kunnen zijn.
Ik weet dat 90% van de klanten worden gelokt met prijzen.
Zoals ik al een paar keer vermelde, je koopt een truck met 500 pk en wil die op LPG en het mag niks kosten want het is om te cruisen. Koop dan een 4.7 lekker goedkoop rijden, kan een goedkope installatie in. Mijn moto is tegoei of niet.
Ik vraag nooit aan mijn klant hoe ze rijden, wij zorgen gewoon dat onze installatie het vermogen aan kan. En als de klant dit niet wil betalen, sorry maar dan hebben ze echt de verkeerde keuze van wagen gemaakt of ze blijven beter op benzine rijden.
Kijk we kunnen nog weken discuteren over wat goed en niet goed is, ik denk dat iedereen die dit leest er toch over eens is dat de duurdere oplossing het beste is.
Ik hoop dat de dicutie hier stopt.[/quote]
statements mooi ontweken

maar ik laat het rusten...