Zo bedankt allemaal voor jullie reactie.
Het wiellager is eruit, even het advies van Peer opgevolgd.
Moet zeggen hij zat muuvast, fijn dat er goede monteurs zijn hier op het forum, Peer bedankt!!!.
Heb alles maar is even goed schoongemaakt, remblokken en klauwen mooi rood geschilderd, een 2 componenten systeem speciaal voor het rem gedeelte.
De remschijffen even af laten draaien, is weer helemaal als nieuw, deze week alles maar rustig in elkaar zetten.
Hieronder een paar foto's

15152308_zps8b59d67e.jpg

16185358_zps7efd92f4
16141940_zpscfc91a3d.jpg

.

Zo deze week weer verder gaan om de onderkant de truck reinigen en tectileren , moet net zo nieuw worden als de boven kant, dus zal hier nog wel druk mee zijn.
Gisteren nog wat gekeken bij LMC truck heb een aantal dingen in bestelling staan, kom er vandaag toch achter dat LMC truck toch redelijk aan de prijs is, maarja waar moet je zoeken, ik weet niet wat vertrouwd is via internet, dus zijn er nog mer site's die redelijk scherp zijn.
Moest de laatste x bij een bestelling levering uit amerika toch effe €40,00 aftikken , en dat voor een cutout , dus nu maar is wat meer bestellen scheelt toch lijkt mij, moet ik dan €40,00 voor diverse artikelen betalen, of zie ik het verkeerd?
Dus forumleden heb je nog wat nodig, doe eind deze week de bestelling de deur uit , stuur effe pb .
Groeten allemaal en alvast hele fijne feestdagen
Groeten theo