dave schreef:
Ach Peer laatm toch ouwehoeren, dieje weet ook niet wat hij wilt geloof ik.
Dan weer wel, dan weer niet, sprinter verkocht, sprinter gekocht, sprinter te koop, nou heit tie weer een fransoos als bussie een jumper geloof ik mooie deal van de buurman.
Nog effe en dan komt ie met een trabant naar de snertmeeting.
Ik zie m er voor aan dave, koopt ie een mooie Ford (al een kunst op zich), koopt er een dilke trailer bij (jammer van die goose), koopt daar een fraaie fifth wheel bij, en vanaf toen ging het mis: stickert z'n ford roze, verkoopt die fifth wheel weer, en zn goose, maar hij herpakt zich: koopt een andere goose, en maakt zn Ford nog mooier (nog knapper, maar goed: bewondering alom) en vanaf daar ging het mis: Gooseneck weer verkocht, Ford te koop, sprinter te koop, andere sprinter, weer te koop..
Laat maar: heb z'n foto gezien in het gezichtsboek: ik hou het op midlife crisis, hoop nog steeds dat hij zich bij elkaar kan rapen en een gruwelijke Dodge dually koopt, vooruit: een Ford mag ook..
RickyV8 schreef:
Afgesproken Peer
Mocht je de loterij niet winnen:
De Ford is ook te leasen en bij overname is betalen in termijnen is ook bespreekbaar.
Wel klote dat het verkrijgen van het trekgewicht zo lastig is.
Succes!
Leasen vind ik niet zo'n strak plan op m'n 21ste, bovendien heb ik jouw voorwaarden eerder onder ogen gekregen: ik wil direct rijden wat ik lease
bovendien lease ik dan een Dodge, ha-ha
Heb je die nieuwe sprinter alweer verkocht? Wilde hem vandaag aan m'n baas laten zien, was iets voor ons: blijkt hij al een sprinter gekocht te hebben..! (Een witte, die moet nu dus gespoten worden....)