texas boy schreef:
Denk niet dat dit erg netjes is, heb zelf geen probleem met Tundra's maar dan op een USA truck forum komen met testen waaruit blijkt dat hij beter is dan de Amerikanen en daar dan een beetje neerbuigend reageren, daar zet ik grote vraagtekens bij, wat is je achterliggende gedachte vraag ik me dan af?
Danny met de chevy schreef:
Ja daar heeft Hans een punt...op deze manier ben je snel klaar hier denk persoonlijk...

Ze kunnen wel tegen een geintje hier, maar ik zou het niet overdrijven

Hubert. schreef:
Ach kom op jongens, we kennen allemaal de sterktes en zwaktes van de Ami's en Bami's.
Uiteindelijk gaat het toch om het gevoel dat je bij een auto hebt.

RammieGirl schreef:
Harald schreef:
大歓迎 Dick (om maar in stijl te blijven).
Tundra is gewoon een mooie truck !!!
beste allemaal...
het is helemaal niet mijn bedoeling om amerikaanse trucks af te fakkelen, het blijft een wijdverbreid misverstand dat de Toyota Tundra een Japanse truck zou zijn, dat is het niet..!!
ik heb al eerder geschreven dat ik ELKE amerikaanse truck mooi ( gaaf, stoer, bruut, bijzonder ) vind, dat ik met een Tundra rijd maakt een GMC, Dodge, Chevrolet, Ford, Nissan Titan ( oops...

), Cadillac of welke andere amerikaanse truck niet minder interessant..!! mijn keuze is ( en hierin zullen velen zich herkennen, denk ik ) gebaseerd op eerdere positieve ervaringen met het merk, bij mij is dat nu eenmaal Toyota...
kom op zeg, ik kom hier met plezier en uit vrije wil naar toe, ben tevreden met de Tundra en geniet daarnaast van jullie waanzinnig gave ANDERE amerikanen..!!
en ik heb het J.D. Power report-linkje hier neergezet omdat ik ( als mogelijk bevooroordeelde Tundra-rijder ) mijn wellicht gekleurde mening hier niet wil plaatsen maar een onafhankelijke kijk op de zaken waardeer boven het ami-bami verhaal...
enne... net als ieder ander weldenkend mens weerleg ik graag stellingen die onjuist zijn, niet omdat ik me aangevallen voel ( ik ben tenslotte alleen consument, niet de fabrikant van de Tundra ) maar omdat het voor velen nu eenmaal verwarrend blijkt te zijn dat een van oorsprong Japans merk mondiaal fabriceert, onder Amerikaanse wetgeving, zonder Amerikaanse subsidies en met Amerikaanse werknemers..!!
diegenen die het in meer of mindere mate voor de Tundra opnemen, dank je wel..!! diegenen die het vermoeden hebben dat ik hier "niet hoor", het spijt me dat jullie je tegen de haren ingestreken voelen, dat wil ik niet, ben ik niet van plan en degenen die mij wat beter zouden kennen zouden donders goed weten dat ik zo niet in elkaar steek..!!
* wel gaaf dat RammieGirl ( je kunt tijdens het quoten en schrijven de echte naam niet lezen, sorry dat ik je dus niet bij de naam noem ) zonder enige verwijzing mijn site gevonden heeft..!!

*