DutchYellowRam schreef:
waar lees je dat dan? de golf was een goedkoop & vooral betrouwbaar tussendoortje (hij gaat ook niet weg, ik schrijf hem over naar mijn vriendin en die gaat er in rijden), maar nu het budget wat groter is kijk ik naar wat anders, ik zou nl nooit 16k uitgeven aan een golf of iets dergelijks, daar verwacht ik meer prestaties voor.
Citaat:
een SRT koop je niet om te werken , en al zeker niet om 400km per week op LPG te gaan knallen.
als je dan nog zware ladingen wil meenemen of iets zwaar van trailer wil trekken zie ik geen goede toekomst voor die SRT.
een SRT koop je als hobby , niet als alledaags werkpaard.
Ze zijn ook al allemaal bijna 7 à 9 jaar aan het worden , dus een vinden met weinig miles op is ook al niet zo simpel.
Street Racing Technologie , daar hoor ik nergens spreken van ladingen trekken of lang en zwaar geladen rijden.
Het is een racemotor , die heel gevoelig is , en de automaatbak is al helemaal een grote knoeiboel van Dodge.
Vanaf het regent of sneeuwd is het ook al geen doen om er normaal mee te rijden zonder 4x4 , want die heeft ie niet...
Kortom één grote schijtbak die SRT......... maar zoooo super om mee te rijden..
ik trek zelden aanhangers en rij al nooit zwaar beladen, pakjes met transformers zijn niet zo zwaar
wel jammer dat zo'n srt zo faalt op alle fronten dan, je zou verwachten dat zo'n v10 wel wat kon hebben daar ie ook in de viper zit (zal ook niet zachtzinnig mee omgegaan worden)
bij een hemi, moet je dan ook rekening houden met koprevisie na een ton km? gezien de leeftijd van 2005/2006 waar ik naar kijk is het idd bijna niet te doen om er 1 te vinden met of zonder lpg waar minder als 65k miles opstaat