ha Ilan,
je zou een tweede tank kunnen laten plaatsen in de bak... ik heb twee tanks, de ene is netto 143,75 liter en de andere is netto 86,25 liter, samen dus netto 230 liter.
bij mijn vialle installatie is gekozen voor 2 pompen, de ene voedt 5 cilinders uit de grootste tank, de andere de resterende 3 uit de andere tank...
de tanks worden middels één vulnippel gevuld en lopen gelijkmatig vol en leeg, dat is allemaal met de computer zo geprogrammeerd door de installateur en het werkt al ruim 160.000 kilometer zorgeloos zo..!! de klepsmering heb ik ook, die druppelt om de 7 seconden een druppeltje in het systeem en loopt zo met één vulling in ongeveer 8.000 kilometer ( 5,000 mijl ) leeg...
ik zou je adviseren om niet te bezuinigen ( niet de allergoedkoopste installatie laten inbouwen ), een gerenommeerd inbouwstation kan je daarin goed adviseren, we hebben in Nederland het gezegde "goedkoop is duurkoop", investeer liever in een kwalitatief goed systeem, een slecht systeem door een minder goede installateur ingebouwd, kan leiden tot motorschade, schade die snel groter is dan de aanschaf van een deugdelijke installatie...
succes met het vinden van een goede installateur als LPG cars in Tessenderlo dat niet zou zijn..!!
_________________
Dick
my tundra can tow the endeavour space shuttle, your argument is invalid...I'm only resposible for what I
say, not for what You
understand..!!