Het is nu za aug 23, 2025 19:10

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 2:59 
Trucker

willem-2 schreef:
Dick Havenaar schreef:
je kunt het overslaan... simpel zat..!!

En dan moet je daar maar eens mee beginnen.
Zeg knul, luister nou eens effe, als ik een aantal verhalen van jou en die jij van een ander vetgedrukt aanhaal kom ik toch heel wat tegenstrijdig heden tegen, maar dat kan ook niet anders want je bent gewoon aan het zieken voor het zieken, je 'moet' gewoon wat zeggen, anders ben je niet tevreden. Dit soort mensen ben ik wel meer tegen gekomen, dus vraag ik aan jou; zit je aan de Ritalin hetzij pillen of vloeistof, zoja, zoek dan op een andere manier hulp anders komt het niet goed met jou. Nu ga je dit ook ontleden met je verhaal erbij, maar een reactie krijg je niet van me, mijn rug is breed en moddervet.

zeg opa ( :D ), zou u dan alstublieft ook een keer willen luisteren..??

benieuwd naar de aangetroffen tegenstrijdigheden ben ik niet echt ( in mijn stukjes zijn ze niet te vinden ), de aanname dat ik hier ben om te zieken is naar mijn mening een onjuiste, immers, ik reageer slechts op jullie postings, dat tegenspraak door u/jullie niet gewenst wordt, dat laat me koud... hoor en wederhoor, dat is redelijk, toch..??

ik MOET niet gewoon wat zeggen omdat ik anders niet tevreden zou zijn, ik word hier met regelmaat onheus bejegend en verzet me daartegen middels een reactie, net zoals de meesten hier ongetwijfeld zullen doen wanneer ze een aantijging als onjuist ervaren...

op uw belangstellende vraag of ik aan de Ritalin zit is het antwoord ontkennend, noch gebruik ik pillen ( anders dan een paracetamol omdat het intensieve lezen van alle welluidende postings nogal wat tijd vergt en ten lange leste een lichte hoofdpijn teweegbrengt ) of vloeistof, met uitzondering van de normale consumptie-vloeistoffen als koffie, melk, af en toe een mooie whiskey, een colaatje enzovoorts... maakt u zich vooral geen zorgen, ik heb verder geen behoefte om ook maar iets te ontleden, in de vijftig jaar die ik inmiddels in dit ondermaanse doorbreng heb ik me intensief verdiept in de psyche van de mens, las ik veel van Jung, Freud en Nietsche alsook diverse boeken over de evolutie-theorie en verdomd, ik geloof toch - mede gezien de reacties die er zo hier en daar geschreven worden - dat Darwin gelijk had..!! :laughing6:

voor wat betreft die brede en moddervette rug; ik ben enthousiast gaan sporten, ruim 12 kilo afgevallen en dat vet is er bij mij aardig af, mijn weerstand is nog steeds prima in orde en dat alles zonder pillen, vloeistoffen of spuiten...

Big Alf schreef:
Stoppen met reageren op Dick z'n topics/reacties is het beste, dan bloed het vanzelf dood en gaat hij vanzelf weer weg.

wishful thinking, Alfred..!!

Sammy11 schreef:
hahaha , heb ik net weer een zak :happy1: erbij genomen en nu gaan jullie stoppen... :(

ik vind het echt grappig hoe sommigen zo uitbundig kunnen reageren.
je ziet toch hoe deze tundraman er van geniet om jullie zo op je paard te zetten.

eigenlijk is het echt belachelijk om je zo druk te maken , er zijn toch ergere problemen in onze landen (BE en NL).
ik zie echt geen probleem om een tundradriver te laten meelezen , al past ie imo hier ook niet echt bij , maar er zijn grotere misbaksels van trucks aangemeld hier op het forum... :roll:

in ieder geval zullen er niet echt veel volgen , omdat er a) niet veel rondrijden , en b) de gemiddelde tundra of titandriver deze trucks kopen om oa mee te werken en niet als liefhebberij.

een moderator kan ook altijd alles wissen of de lezer/poster verwijderen indien nodig.

wat sammy zegt is juist...

ik heb de tundra voor mijn werk aangeschaft, daar heb ik nog geen moment spijt van gehad...

ik wil jullie in ieder geval bedanken voor het enthousiast meeposten, dit is inderdaad een tamelijk groot voorstel-topic aan het worden... :D

EN VOOR IEDEREEN...

hoewel velen het waarschijnlijk niet willen aannemen, ik heb me aangemeld uit enthousiasme voor DE Amerikaanse truck in het algemeen, al het geschrijf in dit topic is grotendeels gestimuleerd door degenen die m'n keuze voor de Tundra ter discussie stelden, andersom stel ik niemands keuze voor om het even welk merk ter discussie, simpelweg omdat ik alle hier op dit forum aanwezige merken mooi, technisch interessant of anderszins boeiend vind..!!

ik laat jullie in je waarde, het zou van ballen getuigen om dat in het achterhoofd te houden en mij - hoewel dat misschien niet makkelijk is - in mijn waarde te laten...

ik zou het hier graag bij laten, wordt er gereageerd dan zal ik - indien ik het gevoel heb dat dat nodig is - reageren, beleefd, respectvol en zonder stoten onder de gordel...

my tundra can tow the endeavour space shuttle, your argument is invalid...

I'm only resposible for what I say, not for what You understand..!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 11:17 
Trucker

Het zou me niks verbazen als de grootste schreeuwers en Dick haters, volgend jaar dikke vrienden met hem zijn......

Zou niet de eerste keer zijn :mrgreen: :wink:

En als je er dan later wat van zegt, krijg je vast een grote bek........ :laughing6: :laughing6:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di jan 15, 2013 11:27 
Nieuw

Ik vind het erg knap dat Dick zo beleefd blijft.
Zo wordt hij in ieder geval niet behandeld...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo jan 20, 2013 18:44 
Trucker

h2o schreef:
Ik vind het erg knap dat Dick zo beleefd blijft.
Zo wordt hij in ieder geval niet behandeld...

vergat ik je haast te bedanken...

dank je wel waterman, ik heb altijd geleerd om anderen te behandelen met het respect dat ik zelf ook verwacht...

lukt niet altijd maar ik blijf het mezelf wel, zeker hier, ten doel stellen..!! :D

my tundra can tow the endeavour space shuttle, your argument is invalid...

I'm only resposible for what I say, not for what You understand..!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 199 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]