Crash schreef:
Typisch stelletje rukkers eeuhm truckers hiero gastvrijheid is ver te zoeken als men al meteen middelvingers post omdat je je niet meteen voorsteld
wat valt er voor te stellen heb zelf geen truck zal het ook niet kunnun betalen ivm de wegenbelasting
En had gewoon 1 vraag gesteld voor een kennis moet ik deze dan voorstellen?
Ik heb m'n importeur al gevonden in Duitsland die het voor een schappelijk prijsje kan regelen.
Ps. Dick Havenaar bedankt voor in ieder geval een normaal antwoord te geven toch nog een normaal mens aanwezig.
Tsjah Crash,
ik had al het vermoeden dat je puur met een vraag, waarvan je verwacht dat de mensen hier vanwege hun rijden met een Amerikaanse truck wel over enige kennis beschikken, binnen kwam... het schijnt ( ik vond het overigens nergens in de forumregels ) dat niet voorstellen direct resulteert in een Darwin waardige reactie...
goed om te lezen dat je, niet dankzij de fantastisch sympathieke reacties van de "regulars" hier, toch een goed adres hebt gevonden..!!
Gmc2000 schreef:
Als dan de enige normale diegene is die met een Jap rijdt ben ik blij dat ik bij de rest hoor.

je bedoelt mijn Yamaha FJ1200 waarschijnlijk..?? De Tundra is namelijk een Amerikaan..!!

understand..!!