Een paar foto's van hoe ver gevorderd ik al ben met de bouw van mijn nieuwe loods. Ben ondertussen al enkele weken bezig maar moet steeds stoppen door het geweldige klimaat hier en ik doe alles alleen. De netten heb ik wel hulp bij gehad door mijn broer. Gelukkig maar, die krengen zijn niet alleen te tillen
Hier ben ik dus mee begonnen. Leeg stuk grond. Moest een hoek uit de bestaande stal halen omdat de nieuwe er 1m op 1m invalt

Uitgegraven tot op -20cm onder maaiveld. Was een hoogteverschil van 70cm!

Toen bekisting gezet van 20cm hoog

Rondom de vorstranden uitgegraven tot op -80cm onder maaiveld (vorstvrije diepte)
Middenin terug zand aangevuld tot op -15cm onder maaiveld. Makkelijker vlakwerken dan op de grond.

En sinds vandaag de plastiek en netten erin. Eindelijk!
De buizen die je ziet zijn afvoer, wachtbuis voor waterleiding en een wachtbuis voor elektriciteit.
De 2 diepere delen die je op de foto ziet zijn ongeveer -35cm onder maaiveld. Hier komt later een 2post lift te staan en daar heb ik liever wat dikkere beton onder. En nu we toch aan het graven waren effe wat dieper dus voor de zekerheid. Op die plaatsen ligt ook een dubbel net. Gaat nergens meer heen later

Begint al een aardige depot te worden achter. Grond, zand, puin, bouwmateriaal... Wordt toch eens tijd voor een bobcat... kan ik weer eens wat plaats maken