Het is nu do jul 03, 2025 14:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: wat denken jullie
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 8:44 
Trucker

heel mooie suburban maar 1984? Daar twijfel ik toch aan.

Voor die prijs zou je er toch een 2de net dezelfde moeten bij krijgen. :shock:

In nederland liggen de prijzen toch wel een heel pak hoger voor een oude sub.

mvg Guy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 11:20 
Trucker

HemiSRT8 schreef:
guido schreef:

In nederland liggen de prijzen toch wel een heel pak hoger voor een oude sub.

Zolang ze wegenbelastingvrij op lpg zijn en met een oldtimer verzekering van 100 euro 365 dagen per jaar gereden kunnen worden wel maar als dat weg valt (waar op dit moment dus over gesproken word) dan veranderd het hier ook in oud ijzer waarde want dan zullen er nog maar heel weinig mensen overblijven die er particulier mee willen of blijven rijden. Zo is de waarde van de wat nieuwere amerikaanse trucks bij jullie in Belgie weer hoger dan hier in Nederland en de enige reden daarvan is dat particulieren in Belgie nog van de lichte vracht regeling gebruik kunnen maken en dus voor weinig met een us truck op lpg kunnen rijden. Dat is in NL sinds 2005 voor particulieren afgeschaft dus is de hele markt voor jong gebruikte US trucks ook naar de klote gegaan omdat bedrijven meestal nieuw kopen en particulieren vaak geen intresse meer hebben. Als dat lichte vracht voor particulieren in Belgie weg zal vallen dan zullen er ook niet veel particulieren meer met trucks blijven rijden en is ook daar de hele gebruikte truck markt meteen naar de klote. Conclusie: de waarde is afhankelijk van het goedkoop of niet kunnen rijden :wink:

Inderdaad dat wist ik ook al , ik ben goed op de hoogte van al die zaken maar bijna 14000euro voor een oude sub vind ik dan nog wel wat er over waarvan ik nog niet helemaal zeker ben of hij wel van 84 is en niet van 89 of zo.
Hadden ze in 84 dat interrieur al?

mvg Guy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 13:21 
Trucker

HemiSRT8 schreef:
De prijs is idd erg hoog voor een surb maar ik ken de auto verder niet dus kan er geen mening over geven. Ik zou het er in ieder geval ook niet voor betalen. 84 lijkt mij ook wat oud voor het model grill en interieur. Hetzelfde stuur had ik ook in mn 88er Silverado. Ga maar eens fototjes google'n en zoek de verschillen tussen 1984 en 1989 /1990 :wink: Kenteken van een sloper denk of met een mooi verhaal dat de body is omgebouwd op een 84er chassis :) :laughing6: Maar nogmaals ik ken de auto verder niet en zul je meteigen ogen goed moeten bekijken. Ken vanzelf ook zo ingeruild zijn.

dat bedoel ik nou juist , 14000euro voor een omgekatte sub.

Voor die prijs zou je toch een originele (kenteken) boddy-off restoration sub verwachten en eventueel 5jaar garantie.

Maar in deze tijden van crisis en de belastingvrije regel die onzeker is zal hij nog wel ff te koop staan.

mvg Guy

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 13:38 
Pro Trucker

De grille is van een nieuwer model en ga ervan uit dat deze meer mijlen heeft gereden want daar zijn Subs voor gemaakt. Heb wel een keer een Sub gekocht van die leeftijd en die had nog minder mijlen, enigste wat de auto deed was het bootje trekken naar een meer 10 mijl verderop in het weekend :lol:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 14:47 
Trucker

Knappe bak. Is het een 4x4? want dat zie ik er niet bij staan.
Naar mijn smaak wel veel te laag, als het een 4x4 is zou ik zeggen, die zijdrempels eraf, dat ding omhoog en dikke AT's er onder.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za feb 16, 2013 16:40 
Pro Trucker

Roland schreef:
Knappe bak. Is het een 4x4? want dat zie ik er niet bij staan.

geen 4x4, geen pookje in het midden ;-) en die SS stickers zou ik als eerste eraf halen :roll:

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]