Chickennugget schreef:
Gister ff bij Jeroen (HollandBlower) geweest. Stuurhuis zou volgens diverse personen lekken en vervangen/gereviseerd moeten worden. Het lag volgens Jeroen gewoon aan de leidingen. Dus leidingen voorzien van nieuwe en extra klemmetjes.
Gelijk een algehele check-up gedaan en weg was de rest van de dag
Maar wel blij dat alles weer zover in orde is en man wat heeft die kerel een kijk op de trucks
Alles ff nagelopen, mankeerde toch wel het e.e.a. aan. Fuseekogels zijn vervangen stuurkogeltje vervangen. Remmen voor even nieuwe blokken en schijven en de boel gereviseerd. Wiellagertje voor vervangen. Spruitstukpakking vervangen met een paar afgeknapte bouten. Achteras open gehad en een paar tandwieltjes vervangen.
Eind van de dag was ik in ieder geval blij dat er een hoop dingen opgelost waren door iemand die er kijk op heeft.
Jeroen nogmaals bedankt!
Stuurhuis ff schoon gemaakt.
Graag gedaan Egon,
Stuurhuis was voor paar euro gefikst , alleen de rest was even een ander verhaal.
Maar na 3 jaar geen onderhoud kosten heb je nu eenmaal wel eens de kans op een flinke reparatie.
Alles bij elkaar staat je truck er iig veer helemaal toppie bij nu.
Kan je nu ook merken met rijden/remmen dat alles weer helemaal fris is?
Rijden is stiller zonder wiellager gezoem. Klinkerweg is ook rustiger. Remmen heb ik nog niet gedaan
Nee gekheid natuurlijk. Geen mega verschil denk ik. Zit iig niet meer vast dat heb ik ook niet meer gehoord met het optrekken.
En het starten valt nu wel op ja dat het rustiger is met nieuwe pakking en nieuwe bouten natuurlijk van het spruitstuk.