Ik vraag mij af of dat wel het probleem is, of het moeten al erg diepe krassen zijn. Maar dan is er veel meer aan de hand met de transmissie. Als de zuigers ruw zijn dan kun je ze ook nog bijwerken. Het zelfde geld voor de behuizing. Gewoon een fijne hone steen gebruiken, dan komt hij er weer uit te zien als nieuw.
Wat nog wel eens voorkomt is dat de plaat die de zuigers tegen houd krom gaat staan. Bij een revisie zet ik er ook altijd een betere plaat in.
Ligt het valvebody nog los of hebben ze die er weer onder geschroefd? Als hij nog los is zou je mij foto`s er van kunnen maken?
Ik kan eventueel wel nieuwe zuigers voor je bestellen. Ik ga er vanuit dat mijn leverancier ze gewoon op voorraad heeft. En als je echt een valvebody nodig bent dan kan ik wel eens vragen wat de levertijd is . Meestal 1 week.
Ik denk dat de prijs zwaar gaat tegenvallen.
Voor een 48RE valvebody betaal ik 885 dollar in de USA.
vyruz schreef:
Heb hem bij Turnhout Dealership binnengedaan en daar hebben ze gevonden dat de valve body beschadigd is (krasjes in de pistons).
Enig probleem is dat ze minimum 3 weken wachttijd hebben voor een nieuwe valvebody.
Iemand een idee waar ik sneller een nieuwe valve body kan krijgen voor een 2009 Dodge Ram 1500 Laramie 4x4?