Harald is vlgs mij de vader toch , hij komt uit werkendam.
Is goed onderhouden geweest en heeft natuurlijk zo zijn dingetjes heb de waterpomp al gedaan en de voorwiel lagers zijn binnenkort aan de beurt, ik hoor een ruis als ik door een rechter bocht ga dus dat zit er aan te komen.
En de bekende kwaal dat de centrale deurvergrendeling op de achterdeuren het niet doet ,maar ik wacht even op beter weer om dat klusje op te pakken

.
Zodra het weer beter is dan doe ik meer dingen even op leuken, nu staat de boot nog in de garage dus daar past die niet meer bij.
Het verbruik valt me niet tegen ,op de snelweg te minste, nu doe ik gecombineerd 1 op 10 dus das toch 1000 km uit een tankbeurt. mijn vorige saab deed wel 1 op 20 ,maar ik rij niet meer zoveel 1 x per twee weken tanken nog maar ipv twee keer per week.
parkeren tot op heden geen problemen zelfs in de lokale winkelstraat niet, heb wel altijd 2 of 3 plekken nodig en zelfs nog geen onvertogen woord van de mede weg gebruikers als ik de kleine op de crèche afgooi.
merk wel dat steeds meer mensen in de straat hun spiegels inklappen als ze parkeren,hoe zou dat nou komen