Net ontvangen :
Beste Club contactpersoon,
Nog even en dan vindt volgende weekend (zondag 28 april) American Sunday plaats. Zoals beloofd krijg je bij deze de plattegrond en per aparte mail de Clubautoticket.
Zoals je kunt zien staan de clubs op de Heineken Paddock. De codes op de clubautoticket komen overeen met een plaats op de paddock (zie de plattegrond). We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de eventuele opgegeven wensen. Als er iets niet klopt, laat dat dan aan ons weten.
Wij houden je aangewezen clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je er voor die tijd bent! Mocht niet de hele club er voor die tijd kunnen zijn, dat is geen probleem. Als er maar leden zijn die jullie plek kunnen reserveren.
Heb je als clubs nog afwijkingen (meer of minder dan 2) in de aantallen, deze graag nog even naar ons mailen (
info@402automotive.com) of door te bellen via 088-0402402.
Clubautoticket
De Clubautoticket wordt ook vandaag nog apart gemaild. Let erop dat je deze mail ook vandaag ontvangt. Komt deze mail vandaag dus niet binnen, geef dat dan aan ons door. Deze mail wordt door een websysteem automatisch gegenereerd en wil nog wel eens niet door een spamfilter heen komen.
Je kunt deze digitale autotickets doorsturen naar je clubleden, zodat zij deze zelf kunnen uitprinten en meenemen naar het evenement. Plaats de Clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.
In de webshop kun je met korting een entreeticket kopen. Je betaalt dan €10,- voor de bestuurder, eventuele overige passagiers betalen het reguliere tarief.
De Clubpaddock is geopend vanaf 07.00 uur!
Deelname Meguiar’s Show & Shine
Clubleden die op de clubstand staan, kunnen natuurlijk ook meedoen aan de Show & Shine. Dat gaat heel eenvoudig. Haal een inschrijfformulier op bij de Show & Shine tent (Heinekenpaddock), waarna de auto of motor gereden kan worden naar de Show & Shine paddock. Meld je dan aan op de dag zelf bij het podium. Deelnemen kan tussen 11.00 uur en 15.00 uur. De prijsuitreiking is vanaf 15.30 uur.
De Meguiar’s Show & Shine is een onderdeel waar een onafhankelijke jury de auto’s kritisch jureert op allerlei punten. Hoe is de lak van de auto, afwerking, wielen en velgen en hoe is het totaalplaatje.
Circuitprogramma
Clubleden kunnen zich ook nog aanmelden voor de Streetlegal Dragraces of Recaro Tracktime ( Vrij Rijden). Let wel, aanmelden hiervoor kan het beste online gebeuren.
Als je nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag.
Dus Tickets verwacht ik ook, zo gauw ze binnen zijn mail ik ze door , mis nog een paar e-mail adressen ga ik morgenochtend even bijwerken